wie kan mij helpen?
sinds kort ( het werkt al 1. 5 jaar goed ) en vanuit het niets synchroniseert mijn rns 510 met een kufatec bt module niet meer goed met het telefoonboek van mijn nokia n95. vb als ik door 'thuis' gebeld wordt verschijnt er in mijn rns de naam van heel iemand anders en namen komen soms wel 4 keer voor. Ik heb alle contacten van mijn telefoongeheugen en mijn sim kaart gewist en opnieuw er op gezet, hierin komen geen fouten en dubbele gegevens voor. Daarnaast synchroniseer ik ook met outlook en ook deze is correct. Als ik verbind met de rns ( bt) heb ik dus niet hetzelfde telefoonboek in mijn rns als in die van mijn telefoon. Ik heb de telefoon optie van de rns teruggezet naar de fabrieksinstellingen, ik heb de bt gegevens al verwijderd en opnieuw laten koppelen maar het euvel blijft.
naar mijn weten heeft de rns geen geheugen, ik kan middels de rns geen nummers verwijderen, ik heb in mijn nokia de optie externe simkaart op ja staan, overigens op nee werkt hij ook en geen verschil. ook heb ik contact gemaakt met de rns met een lege simkaart, ook dan pakt hij gegevens uit het telefoongeheugen, ook met fouten die ik in mijn telefoon niet heb. Rara hoe kan dit? wie heeft of weet de oplossing?
RNS510 synchronisatie probleem
-
- New Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 583
-