Hoe kan je tijdens de navigatie toch kijken hoeveel km je nog kan afleggen met huidige tank inhoud ?
Op het mfd scherm krijg ik navigatie instructies maar had toch ook wel graag geweten hoeveel km ik nog kan afleggen als ik probeer te switchen met knopjes op hendel van ruitenwisser gebeurd er niets
tot hier toe zet ik de navigatie uit en terug aan maar is er geen andere mogelijkheid ?
nb:
ik heb geen multifunctioneel stuur
RNS510 navigatie + tankinhoud
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: RNS510 navigatie + tankinhoud
De knopjes op de ruitenwisserhendel een paar seconden ingedrukt houden (omlaag of omhoog), dan kom je in het menu dat je kunt switchen tussen MFA, Audio en Navigatie.beetle schreef:Hoe kan je tijdens de navigatie toch kijken hoeveel km je nog kan afleggen met huidige tank inhoud ?
Op het mfd scherm krijg ik navigatie instructies maar had toch ook wel graag geweten hoeveel km ik nog kan afleggen als ik probeer te switchen met knopjes op hendel van ruitenwisser gebeurd er niets
tot hier toe zet ik de navigatie uit en terug aan maar is er geen andere mogelijkheid ?
nb:
ik heb geen multifunctioneel stuur
[u][b]www.vasscarelectronics.nl[/b][/u]
Demo auto: Volkswagen Golf V GTI 2.0 TFSI met onder andere:
DVD beeld vrijgeschakeld via laptop, RNS510, Fiscon Basic Plus bluetooth carkit en achteruitrijcamera Golf 6 gemonteerd in een Golf 5 (in VW embleem)
Demo auto: Volkswagen Golf V GTI 2.0 TFSI met onder andere:
DVD beeld vrijgeschakeld via laptop, RNS510, Fiscon Basic Plus bluetooth carkit en achteruitrijcamera Golf 6 gemonteerd in een Golf 5 (in VW embleem)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1620