RNS510 mp3 schrijven naar HDD probleem

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
Silent
New Member
New Member

RNS510 mp3 schrijven naar HDD probleem

Bericht door Silent »

Beste forumlezers,

Ik heb afgelopen week een VW golf VI incl RNS510 en Dension Gateway mogen ontvangen.
De volgende problemen doen zich voor met schrijven naar de HDD (lees het helaas niet schrijven naar HDD)

1)Bij het lezen (in de frontlader) van een MP3 cd (Data cd) geeft deze niet het " vakje" copieren naar HDD.
2) Bij het lezen van een SDcard (2gb) met MP3's geeft deze niet het "vakje" copieren naar HDD.
3) Bij het lezen van de USB-stick met MP3's geeft deze niet het " vakje" copieren naar HDD.

Ook moet ik "CD" ipv "AUX " kiezen in het scherm als ik mijn USB wil afluisteren en dan zie ik niet de 2 geplaatste mapjes die op de USB stick staan, enkel CD 1 t/m 6. Geen naam aanduiding of niks van de mapjes. Voor jullie beeldvorming, ik heb 2 mapjes op de usb staan, waarin ieder 10 nummers (mp3) staan. Ik heb de mapjes namen gegeven, evenals de songs. Nu heb ik uiteraard al de opties CD 1 t/m 6 geprobeerd, en op de meest vage locaties ( de ene keer op cd 4 dan weer cd 5) kom ik nummers tegen.

De VW-dealer heeft geen idee. Moet het gaan uitzoeken, enkel heb ik het vermoeden dat dit lang kan gaan duren.

Jullie enig idee?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Silent
New Member
New Member

Is verholpen graag slotje erop

Bericht door Silent »

Is verholpen graag slotje erop.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Geen slotje hoor, want we willen graag weten HOE het verholpen is :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Silent
New Member
New Member

Bericht door Silent »

Beste JW,

1) dealer had zich vergist, was een audio cd en dus niet gebrand als Data-cd (mp3), zodoende was deze niet te copieren naar de HDD. Dealer dacht in eerste instantie aan data-cd want er waren ID3 tags zichtbaar. Bij verder onderzoek bleek t dus een Audio mp3-cd te zijn.
2) De zogenaamde SD kaart was een SDHC kaart, en functioneert dus niet in de RNS510 (ik heb niet verder gekeken als mijn neus lang is)
3) In een nieuwere post is me duidelijk geworden dat je van een Gateway niet naar de HDD kan copieren.

Mbt de Gateway, de dealer heeft er zelf 2 uur naar gekeken, en we zijn er eindelijk uit. ID3 tags is niet mogelijk bij de Gateway ism RNS510 en enkel met de ff-toets kan je skippen naar het volgende nummer. Stel dat er 50 nummers in een map zitten, dan zie je dus niet op je touchscreen een mooie scrolllijst met nummer, helaas moet je dus heeeel vaak op >>] drukken (of aan de rechterdraaitoets draaien). Maar goed...ik moet het er maar mee doen!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Bij verder onderzoek bleek t dus een Audio mp3-cd te zijn.
Ik begrijp wat je wilt zeggen maar die bestaan niet
Mbt de Gateway, de dealer heeft er zelf 2 uur naar gekeken, en we zijn er eindelijk uit. ID3 tags is niet mogelijk bij de Gateway ism RNS510
Er is een uitvoering van de Gateway waarbij dit wel degelijk mogelijk is. Daarover is door vwgolf geschreven. De informatie loopt via CAN.

Je kunt wel een USB audiolink gebruiken en daarin elk formaat SDHC kaart steken of je neemt een USB houder voor micro SD kaartjes
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • probleem RNS510 wisselaar
    door michelbrand1976 » 10 mei 2016 23:32 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 585
  • RNS510 in vw Golf 6
    door FantheMan » 17 okt 2019 07:41 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 594
  • Navigatie rns510 look
    door Schreur » 18 mei 2017 13:15 » in V.A.G
    Weergaves: 1625
  • RNS510 GTI V vervangen
    door vtrik » 14 jun 2019 16:27 » in V.A.G
    Weergaves: 541
  • Stoffige RNS510 update
    door rjdewit » 06 jan 2020 20:56 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 800
  • RNS510 nog steeds zo diefstalgevoelig?
    door martijn2308 » 10 aug 2015 21:56 » in Navigatie algemeen
    Weergaves: 789
  • Geen camera beeld op RNS510 !!
    door EricGTD » 15 jan 2017 20:36 » in V.A.G
    Weergaves: 1471

Terug naar “V.A.G”