Laatst nieuwe kaarten binnen gekregen. Een 2009 versie.
De DVD is goed, de kaarten werken ook, daar ben ik zeker van aangezien ik positieve reacties heb gehoord.
Wanneer ik de DVD invoer, sla ik de kaarten op en vervolgens breekt een lange periode van wachten aan.
Een eindeloze periode naar mijn idee. Ik denk dat ik dik een half uur / drie kwartier heb gewacht. Wanneer ik op het eject knopje drukte, kwam er een progress bar tevoorschijn. Deze is 2x volgelopen? Bij de 3e keer van voor af aan werd ik een beetje moedeloos en heb de DVD uit het syteem gehaald en de auto verder uitgezet.
Hoe lang duurt het kopiëren van de kaarten normaal gesproken?
RNS510 kaart update, hoe lang duurt kopiëren?
-
- New Member
Eén tot anderhalf uur. Maar het proces zou onderbreekbaar zijn, zodat wanneer je de DVD eruit haalt en opnieuw invoert, hij verder gaat waar hij gebleven was.
Mijn ervaring is dat ik de V4 DVD 2 keer moest invoeren (ik had V3), dat ie bij de 2e keer pas vroeg of ik wilde kopiëren en dat dit kopiëren na één uur was voltooid.
Mijn ervaring is dat ik de V4 DVD 2 keer moest invoeren (ik had V3), dat ie bij de 2e keer pas vroeg of ik wilde kopiëren en dat dit kopiëren na één uur was voltooid.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
kaarten
Die DVD.. je meldt een 2009 versie.. V4 is dit niet dus het klinkt als een "samengestelde" V4 waarbij gebruik gemaakt wordt van BMW kaartinfo op een V4 firmware DVD
ik vermoed dat daar de fout dan ook in zit..
ik vermoed dat daar de fout dan ook in zit..
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 800