Hallo
ik ben een trotse eigenaar van een Golf GTD met het systeem RNS310 aan boord.
Nou heb ik een SD kaart van 1 gb in het systeem gedaan en vervolgens getracht de navdata (BeNeLux) te kopieeren. Dit is niet gelukt. Aan het einde krijg ik een foutmelding. ''Storing. Verwijder de CD en probeer opnieuw a.u.b.'' < dit heb ik meerdere malen geprobeerd. Ook om de CD schoon te maken. Dit helpt niet.
Wie kan mij helpen?
Bij voorbaat dank
RNS310 Navigatie naar SD
-
- New Member
-
- Senior Member
Neem ens een nieuw kaartje om zeker te maken dat het niet aan je 1 Gb kaartje ligt
Neem dan meteen een kaartje van 4 of 8 Gb zodat je ook de overige landen tzt kunt installeren en ruimte houdt voor MP3
Overigens is dit een kwaaltje dat me vaker ter ore komt en het lijkt erop dat er toestellen zijn die dit "standaard" al hebben en moeten worden vervangen
Neem dan meteen een kaartje van 4 of 8 Gb zodat je ook de overige landen tzt kunt installeren en ruimte houdt voor MP3
Overigens is dit een kwaaltje dat me vaker ter ore komt en het lijkt erop dat er toestellen zijn die dit "standaard" al hebben en moeten worden vervangen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Ik ga het proberen met een 4GB kaartje.
Bedoel je dat het hele systeem van RNS310 vervangen moet worden?Gerritje schreef: Overigens is dit een kwaaltje dat me vaker ter ore komt en het lijkt erop dat er toestellen zijn die dit "standaard" al hebben en moeten worden vervangen
Hide post links |
-
- Senior Member
Ja, ik weet van een hele serie gevallen waarbij dit nodig is om die reden!
Gewoon even een nieuw toestel en voilà
Gewoon even een nieuw toestel en voilà
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
het probleem is opgelost.
Ik heb een 4gb kaartje geprobeert. De eerste keer mislukte dit. Toen heb ik de CD nog 1 keer schoongemaakt en toen deed hij het.
Bedankt voor al je hulp!
Ik heb een 4gb kaartje geprobeert. De eerste keer mislukte dit. Toen heb ik de CD nog 1 keer schoongemaakt en toen deed hij het.
Bedankt voor al je hulp!
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1