Hoi allemaal,
Heeft iemand ervaring met een DIETZ aux adapter voor een rns 300? Ik wil graag mijn IPHONE hier op aansluiten, en ik heb geen zin om zo akelig veel geld uit te geven aan zo'n gateway.
Alvast bedankt
rns300 DIETZ kabel?
-
- New Member
-
- Senior Member
Hoe kun je nu van ons verwachten dat er een vergelijking wordt gemaakt tussen "een DIETZ adapter" en "een gateway" zonder ook maar één enkele specificatiemof prijs te noemen.
Er is hier veel kennis maar voor raadseltjes oplossen zijn er heel andere sites op het net
Maar hoe je het ook wendt of keert, je zult altijd een adapter nodig hebben die een cd wisselaar simuleert en daarbij evt een cradle met laadfunctie voor je iPod. Voor minder dan € 120-150 kom je dan niet terecht.
Als je dan erbij rekent dat de RNS300 tot het type navigaties hoort dat met de aanschaf van slechte enkele kaartcd's duurder is dan een DVD systeem lijkt de keuze voor een echte navi voor de hand te liggen. Dan heb je ook meteen een echte iPod aansluiting
Er is hier veel kennis maar voor raadseltjes oplossen zijn er heel andere sites op het net
Maar hoe je het ook wendt of keert, je zult altijd een adapter nodig hebben die een cd wisselaar simuleert en daarbij evt een cradle met laadfunctie voor je iPod. Voor minder dan € 120-150 kom je dan niet terecht.
Als je dan erbij rekent dat de RNS300 tot het type navigaties hoort dat met de aanschaf van slechte enkele kaartcd's duurder is dan een DVD systeem lijkt de keuze voor een echte navi voor de hand te liggen. Dan heb je ook meteen een echte iPod aansluiting
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |