Ik sta op het punt een VW Eos te kopen. Aanvankelijk zou hierin een RNS MFD DVD-systeem geplaats worden. In het kader van de onderhandeling wordt nu een Pioneer AVIC-D3 aangeboden als goedkopere optie.
Met de inbouw wil ik tevens bluetooth voor telefoon (evt los ingebouwd) en aansluiting voor ipod. Ben op zich ook wel gevoelig voor de lay-out (RNS-systeem staat beter geintegreerd) en het gebruik van de toetsen op het stuurwiel.
Wat zijn voor- en nadelen van de RNS MFD, AVIC-D3 en (en evt)AVIC-HD3BT tov elkaar? Wat zou je aanraden? Waarschijnlijk kan de RNS 510 nog niet geintegreerd worden in een Eos?
RNS MFD/pioneer in eos
-
- New Member
-
- Moderator
Net voordat ik je laatste regel las had ik je willen vragen "waarom geen RNS 510?"
Wellicht weet Gerritje het, maar waarom zou een RNS510 niet in een EOS (mooie auto trouwens) passen?
In de Octavia II past en zit 'ie ook vanaf week 45 (onder de naam Columbus), dus ik kan me voorstellen dat 'ie vanaf een bepaalde productieweek ook in de EOS kan/zit.
ERG fraai systeem, zeker te prefereren boven de Pioneer.
Wellicht weet Gerritje het, maar waarom zou een RNS510 niet in een EOS (mooie auto trouwens) passen?
In de Octavia II past en zit 'ie ook vanaf week 45 (onder de naam Columbus), dus ik kan me voorstellen dat 'ie vanaf een bepaalde productieweek ook in de EOS kan/zit.
ERG fraai systeem, zeker te prefereren boven de Pioneer.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Nu moet je niet de producten van Pioneer en Blaupunkt gaan vergelijken met zo'n modern systeem als de RNS510. De MFD (2) is een hopeloos systeem, uit de tijd en klaar voor de milieustraat. De HD3BT en de D3 zijn op z'n best redelijke navigaties met een twijfelachtige ondersteuning van Pioneer, achterlopende kaarten, grote problemen bij BT gebruik en ga zo maar door. Gebruik even de zoekfunctie..
Als je even naar Volkswagen.de gaat kun je zien dat als meeruitvoering de RNS510 zo besteld kan worden dus er is geen enkele reden om te veronderstellen dat het in Nederland niet zou kunnen.
Op de website van Volkwagen zou ik niet afgaan, die loopt soms maanden achter bij de werkelijkheid en de verkopers hebben ook zo hun eigen achterstandsklassering en vallen iedere keer achterover van verbazing als je ze wijst op informatie die overal vrij verkrijgbaar is. Leermomentje voor VW zou ik zeggen.
http://tinyurl.com/2bu5ds voor slechts € 2575 dus bij ons ruim meer!
Denk er wel om ook de stuurwielbediening er bij te nemen!
Voorzover mij bekend wordt de MFD2 DVD niet meer geleverd maar vragen kost niets.
In ieder geval is de RNS510 100% compatibel met alle elektronica die in de EOS zit
Als je even naar Volkswagen.de gaat kun je zien dat als meeruitvoering de RNS510 zo besteld kan worden dus er is geen enkele reden om te veronderstellen dat het in Nederland niet zou kunnen.
Op de website van Volkwagen zou ik niet afgaan, die loopt soms maanden achter bij de werkelijkheid en de verkopers hebben ook zo hun eigen achterstandsklassering en vallen iedere keer achterover van verbazing als je ze wijst op informatie die overal vrij verkrijgbaar is. Leermomentje voor VW zou ik zeggen.
http://tinyurl.com/2bu5ds voor slechts € 2575 dus bij ons ruim meer!
Denk er wel om ook de stuurwielbediening er bij te nemen!
Voorzover mij bekend wordt de MFD2 DVD niet meer geleverd maar vragen kost niets.
In ieder geval is de RNS510 100% compatibel met alle elektronica die in de EOS zit
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Moderator
Je moet ook de spec's van de RNS510 maar eens opzoeken, dan ga je zeker overstag...
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 815
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 642
-
-
Weergaves: 795
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 926
-
-
Pioneer avic f80DAB
door Verwijderde gebruiker 109044 » 07 okt 2017 13:47 » in Vaste Pioneer systemen -
Weergaves: 570
-
-
-
Weergaves: 494
-
-
Weergaves: 482