RNS-E Plus

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
tjictjacvollenbak
New Member
New Member

RNS-E Plus

Bericht door tjictjacvollenbak »

kan er mij iemand helpen , hoe ik flitspalen en snelheids controle op de dvd nav krijg

Eventueel mits betaling

greetings erik

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gewoonmich
Normal Member
Normal Member

Re: RNS-E Plus

Bericht door gewoonmich »

tjictjacvollenbak schreef:kan er mij iemand helpen , hoe ik flitspalen en snelheids controle op de dvd nav krijg

Eventueel mits betaling

greetings erik
Gaat niet. Maar dat heben ze je ook al verteld op het Audi forum.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tjictjacvollenbak
New Member
New Member

Re: RNS-E Plus

Bericht door tjictjacvollenbak »

gewoonmich schreef:
tjictjacvollenbak schreef:kan er mij iemand helpen , hoe ik flitspalen en snelheids controle op de dvd nav krijg

Eventueel mits betaling

greetings erik
Gaat niet. Maar dat heben ze je ook al verteld op het Audi forum.
pfff , ik had gevraagd of er me iemand kon helpen ! dus niet het domme antwoord van je "gaat niet " als je er zelf niks van afkent !
als men op de DVD de lokaties van audi garages kan bijvoegen , kan men ook de lokaties van vaste flitspalen bijvoegen , alleen moet er dan wel een nieuwe dvd gebrandt worden , en daar ken ik niet genoeg van !
groetjes erik

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Jammer dat je zo reageert en dan ook nog in gebrekkig Nederlands :oops:

Het feit dat er "Audi" POI's in de database staan betekent niet dat je zomaar zelfstandig je eigen POI's kunt toevoegen. Daarvoor zijn de ruwe gegevens en compilatiesoftware nodig.
Veel gebruikers zijn van mening dat als het bij het ene systeem kan, het ook bij elk willekeurig ander systeem zou moeten kunnen zonder inzicht te hebben in de diverse softwaresoorten bij vaak zeer afwijkende systemen. Aangezien het geen enkele zin heeft om telkenmale een uitleg te geven waarom het niet kan, is een antwoord "gaat niet" zeker begrijpelijk. En dan is het geen "dom" antwoord maar gewoon een simpel feit. Er zijn immers gebruikers die menen dat als je de vraag maar vaak genoeg op zoveel mogelijk fora blijft stellen, er wel een positief antwoord valt te verwachten. En als je behoefte hebt aan een "slim" antwoord stel ik je voor dat je contact opneemt met Zenrin in Japan. Daar wordt de software ontwikkeld die het mogelijk maakt om data om te zetten naar voor de RNS-E bruikbare gegevens.
Zelfs al zou het wel mogelijk zijn, dan is het nog steeds een discussie die hier op het forum niet is toegestaan. Het impliceert het bewerken van software met copyright. En iemand die alleen maar slimme antwoorden wil, weet natuurlijk dat dit een illegale activiteit is :wink:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chris56
Average Member
Average Member

Bericht door Chris56 »

Gerritje schreef aan tjictjacvollenbak:
.......... stel ik je voor dat je contact opneemt met Zenrin in Japan. Daar wordt de software ontwikkeld die het mogelijk maakt om data om te zetten naar voor de RNS-E bruikbare gegevens........

en laat even weten wat het kost. Ik heb er ook wel belang bij :whistle:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”