Hallo,
Ik heb vandaag een RNS=E geinstalleerd maar de lampjes van de RNS-E branden niet en hij krijgt denk ik geen constante stroom want als ik de auto uitzet en daarna weer terug aan moet ik de code opnieuw ingeven...
Zou ik wel de goede stekker hebben van bij kufatec: http://www.kufatec.de/shop/index.php/ca ... apter.html
Het enige dat er uit mijn auto komt zijn de 2 iso stekkers maar ik hou dan nog wel 2 stekkers van de kufatec stekker over...
Zo zitten er op mijn zwarte isostekker vanuit de auto 6 pinnetjes en aan die van kufatec maar 2...
Iemand een idee?
Gr,
Dagmar
RNS-E geen verlichting en constante stroom
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: RNS-E geen verlichting en constante stroom
Wat zat ervoor heen voor radio in?Dagmar schreef:Hallo,
Ik heb vandaag een RNS=E geinstalleerd maar de lampjes van de RNS-E branden niet en hij krijgt denk ik geen constante stroom want als ik de auto uitzet en daarna weer terug aan moet ik de code opnieuw ingeven...
Zou ik wel de goede stekker hebben van bij kufatec: http://www.kufatec.de/shop/index.php/ca ... apter.html
Het enige dat er uit mijn auto komt zijn de 2 iso stekkers maar ik hou dan nog wel 2 stekkers van de kufatec stekker over...
Zo zitten er op mijn zwarte isostekker vanuit de auto 6 pinnetjes en aan die van kufatec maar 2...
Iemand een idee?
Gr,
Dagmar
Indien dit geen originele radio was moet je ook can-bus kabels trekken om de RNS-E aan te sluiten.
Waarschijnlijk is ook de safe pin aansluiting niet goed aangesloten omdat de radio opnieuw naar de pincode vraagt.
Heb je evt. een foto van de stekkers in de auto?
[u][b]www.vasscarelectronics.nl[/b][/u]
Demo auto: Volkswagen Golf V GTI 2.0 TFSI met onder andere:
DVD beeld vrijgeschakeld via laptop, RNS510, Fiscon Basic Plus bluetooth carkit en achteruitrijcamera Golf 6 gemonteerd in een Golf 5 (in VW embleem)
DVD beeld vrijgeschakeld via laptop, RNS510, Fiscon Basic Plus bluetooth carkit en achteruitrijcamera Golf 6 gemonteerd in een Golf 5 (in VW embleem)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Re: RNS-E geen verlichting en constante stroom
Hallo,vwgolf schreef:Wat zat ervoor heen voor radio in?Dagmar schreef:Hallo,
Iemand een idee?
Gr,
Dagmar
Indien dit geen originele radio was moet je ook can-bus kabels trekken om de RNS-E aan te sluiten.
Waarschijnlijk is ook de safe pin aansluiting niet goed aangesloten omdat de radio opnieuw naar de pincode vraagt.
Heb je evt. een foto van de stekkers in de auto?
Er zat voorheen een pioneer avic x1r in.
Wat houdt dat precies in als in canbus kabels moet trekken en wat zijn de kosten hiervan?
Ik kan momenteel geen foto maken want de RNS-E zit er wel gewoon in..
Wat zou ik eraan kunnen doen om de safe pin aansluiting wel goed aan te sluiten?
In de auto zitten een bruine en een zwarte stekker...
Bedankt alvast.
Gr,
Dagmar
Hide post links |
-
- Senior Member
De auto zal waarschijnlijk nooit met een originele radio afgeleverd zijn.
Dus moeten er canbus kabels getrokken worden.
Ik zie niet wat voor auto je hebt, maar normaal moet je de canbus kabels achter het instrumentenpaneel aansluiten.
Gaat de radio wel aan en uit met het contact?
Wat betreft de kosten voor het aansluiten stuur maar een PM als je interesse hebt dat ik het voor je aansluit.
Dus moeten er canbus kabels getrokken worden.
Ik zie niet wat voor auto je hebt, maar normaal moet je de canbus kabels achter het instrumentenpaneel aansluiten.
Gaat de radio wel aan en uit met het contact?
Wat betreft de kosten voor het aansluiten stuur maar een PM als je interesse hebt dat ik het voor je aansluit.
[u][b]www.vasscarelectronics.nl[/b][/u]
Hide post links |
-
- New Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-