Hallo ik heb gister een navigatie rns 510 ingebouwd alleen nu is het probleem dat hij altijd aan kan ook al zit er geen sleutel in het contact, niet zon ramp maar de rode lampjes achter de letters blijven branden en dat wil ik niet dat hoort niet.
weet iemand wat dit kan zijn ? Had al een draadje omgewisseld in dat grote blok alleen toen deed ie t helemaal niet..
Hoor graag wat! Mvg tim
Rns 510 werkt niet gelijk met contact
-
- New Member
-
- Moderator
Re: Rns 510 werkt niet gelijk met contact
Meende dat dat de standby stand is, en dat die na een korte tijd alsnog uitging. Tenminste eens iets over gelezen hier.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Bleek dat er een draadje niet goed zat, werkt prima nu alleen heb ik ne gehoord dat ik dus een imitatie rns 510 heb kan dat kloppen?
heb hem 2ehands goedkoop kunnen kopen.
Nog iets, me radio valt af en toe voor 2 sec weg dat is schijt irritand ligt dat aan me antenne? Want ik heb nu die blauwe draad van me antenne nergens op zitten.
wel dat andere draadje van de antenne zit gewoon aangesloten mvg
heb hem 2ehands goedkoop kunnen kopen.
Nog iets, me radio valt af en toe voor 2 sec weg dat is schijt irritand ligt dat aan me antenne? Want ik heb nu die blauwe draad van me antenne nergens op zitten.
wel dat andere draadje van de antenne zit gewoon aangesloten mvg
Hide post links |
-
- Moderator
Ik kan vanaf hier niet zien wat jij ingebouwd hebt, dus tsja, dat kan immitatie zijn, die bestaan.
Weet niet waar het blauwe draadje voor dient, maar als je hem niet nodig hebt, tape hem dan even goed af zodat die nergens contact mee kan maken. Maar misschien heeft het wegvallen van de radio daar wel iets mee van doen, dat draadje zal toch wel een functie hebben, lijkt mij.
Weet niet waar het blauwe draadje voor dient, maar als je hem niet nodig hebt, tape hem dan even goed af zodat die nergens contact mee kan maken. Maar misschien heeft het wegvallen van de radio daar wel iets mee van doen, dat draadje zal toch wel een functie hebben, lijkt mij.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Hide post links |
-
- New Member
Opgelost! Het was een blauw draadje van de antenne en die moest aan een overig blauw kabeltje uit de radio, nu vangt hij alle radio zenders ook!
Heb hem voor 150euro gekocht 2ehands lijkt me dan imitatie en zou ik hem kunnen updaten?
heb nu nog de oude versie erop en ik zou wel een andere look willen hebben in het systeem als dat makkelijk kan en voor weinig natuurlijk!
Mvg Tim
Heb hem voor 150euro gekocht 2ehands lijkt me dan imitatie en zou ik hem kunnen updaten?
heb nu nog de oude versie erop en ik zou wel een andere look willen hebben in het systeem als dat makkelijk kan en voor weinig natuurlijk!
Mvg Tim
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
NAVIGATIE VOLKSWAGEN, RAAR GELUID BIJ AUX EN CONTACT AAN