Mijn coming home en leaving home werkt nog prima.
Nu heb ik juist nog ergens een citaat gevonden op deze site, in verband de slaapstand van de rns510 :
Als jij bijv een uur na uitzetten van het kontakt het kontakt weer aanzet en het systeem zegt "Welcome to Volkswagen" dan heb je volgens mij geen converter nodig, dan gaat ie netjes in slaapstand en start ie geheel opnieuw op.
Je zult merken dat je na uitzetten van het kontakt en na aanzetten van het kontakt na bijv 3 minuten het bovengenoemde niet verschijnt en ie dus niet in slaapstand is
Aangezien ik elke keer als ik na x aantal minuten de wagen start, krijg ik welcome to volkswagen te zien. Wil dit nu zeggen, dat ik geen accu problemen zal krijgen ?, aangezien mijn rns510 dan toch telkens in slaapstand valt ? of begrijp ik het nu helemaal niet meer ?.
Morgen zal ik het service menu eens laten aanzetten via vag-com.
RNS 510 wat is nu waar?
-
- New Member
-
- New Member
Re: RNS 510 wat is nu waar?
Vrees dat ik wat te vroeg heb zitten juichen. Zo pas heeft mijn wagen +- 3uur afgestaan en toen ik het contact terug opzette, begon de radio meteen te spelen en kwam er geen welcome to volkswagen tevoorschijn. Denk dat ik hem er morgen laat uitnemen en even mijn oude radio terug steek en dan nadien de rns opnieuw laat plaatsen, als ik een andere can gateway heb laten steken.
@ XxSpAcexX : Hoe heb jij uw rns software matig laten fixen ?, is dat gebeurd via vag-com ? zo ja, wat moet je dan juist doen in vag-com ?.
@ XxSpAcexX : Hoe heb jij uw rns software matig laten fixen ?, is dat gebeurd via vag-com ? zo ja, wat moet je dan juist doen in vag-com ?.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Ik heb dat laten doen via een jongen in Breda. Hij heeft een advertentie op marktplaats. Zie PM voor de link.
Hide post links |
-
- Normal Member
Als je rns510 een C LED versie is kan je volgens mij niet terug naar 1100 (bij 1100 firmware heb je geen last van de battery drain/Regensburg syndrome), maar je zou het kunnen proberen, via de vag.com kabel kan je downgrade aanzetten.
Hide post links |
-
- New Member
@ XxSpAcexX : Bedankt voor de link, ik ga waarschijnlijk wel een nieuwe canbus gateway laten plaatsen, maar Breda is niet zo ver en ik ga zeker wel eens gebruik maken van zijn diensten.
@ golfgti5 : We hebben vandaag het verborgen menu geactiveerd met de vag-com, nu is het probleem dat we dat menu nergens vinden, komt dat door mijn oude gateway ? of zien wij iets over het hoofd ?.
@ golfgti5 : We hebben vandaag het verborgen menu geactiveerd met de vag-com, nu is het probleem dat we dat menu nergens vinden, komt dat door mijn oude gateway ? of zien wij iets over het hoofd ?.
Hide post links |
-
- Average Member
....... of even contact opnemen met emielvanham of vwgolf
twee mannen van dit forum die dit ook gewoon (weten én) kunnen fixen.
suc6
suc6
Hide post links |
-
- Normal Member
set-up knop ingedrukt blijven houden, dan gaat hij naar het secret menu.VWgolfkev schreef:@ XxSpAcexX : Bedankt voor de link, ik ga waarschijnlijk wel een nieuwe canbus gateway laten plaatsen, maar Breda is niet zo ver en ik ga zeker wel eens gebruik maken van zijn diensten.
Hide post links |
-
- Normal Member
Emielvanham zit hier ->http://www.vagcommunity.com tegenwoordig.Chris56 schreef:....... of even contact opnemen met emielvanham of vwgolf
suc6
[b][url]http://www.vagcommunity.com[/url][/b]
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 576
-
-
Waar kan ik zien welke kaarten en firmware ik heb ?
door Ray Bos » 06 jul 2017 17:48 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 840
-