RNS 510

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
DeZ
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jul 2007 16:26

RNS 510

Bericht door DeZ »

Als tip van "Gerritje" gekregen om uit te kijken naar de RNS 510 ipv MFD DVD. Wanneer ik zo kijk op Internet dan worden er slechts een handvol aangeboden voor prijzen rond de 1500 euro. Nou heb ik al ergens gelezen dat er 2 uitvoeringen van de 510 zijn; eentje met een hoekige voorfront en eentje met afgeronde kanten. Klopt dit? Zijn de gevraagde prijzen op E-bay, Marktplaats e.d. de juiste prijzen of is dit overvraagd? Kun je RNS510 ook zakelijk/particulier direct kopen bij de fabrikant/leverancier? Ik geloof dat het VDO/Siemens is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik geloof dat het VDO/Siemens is.
Dat gezegd hebbende bega je de doodzonde om een subliem apparaat ineens weer bij Blaupunkt onder te brengen :wink: Doet me echt zeer :oops :!:
Apparaten zijn in Nederland noch via PON noch via andere reguliere kanalen beschikbaar en voorzover ik kan nagaan uitsluitend te koop via Ebay/Marktplaats, BM-Onderdelenshop en JNCS
Beide laatsten vragen €2250 en bij JNCS krijg je de DVD er nog niet bij.
De andere aanbieding is voor €1499 incl Europakaart. Of dat met DVD is weet ik niet. Het kan ook zijn dat de software alleen maar op de harddisk is geïnstalleerd.
Er zijn in ieder geval 2 uitvoeringen waarbij je alleen voor de T5 en de Touareg een vierkante nodig hebt en voora lle andere auto's één met afgeronde hoeken en schroefbevestiging.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DeZ
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jul 2007 16:26

Bericht door DeZ »

Helemaal gelijk Gerrit! Ik had het helemaal niet in de gaten dat ik het onder Blaupunkt had geposted! Maar ik zal nog verder speuren om te kijken waar of meer de 510 kunnen worden gekocht.

Edit Mod: Verplaatst naar VAG

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”