Ik heb een RNS af fabriek in mijn Tiguan, werkt prima,
Premium carkit werkt perfect met Nokia E90.
Alleen heeft de dame die de route aanwijzingen in het Nederlands geeft heeft een spraak gebrek.
Het lijkt alsof de namen 3 x te snel worden uitgesproken.
Plaatsen als SNEEK, Leek worden SNUk en LUK.
Is dit een bekend probleem, en is de Nederlandse stem aan te passen.
Wouter
RNS 510
-
- New Member
-
- Senior Member
Dit is een bekend probleem. Het wordt veroorzaakt doordat er gebruik wordt gemaakt van TTS (Text to speech) en kennelijk van een versie die nog wat doorontwikkeling behoeft. Sommigen ervaren de wijze van uitspreken als slecht Vlaams. Anders dan bij vele oudere systemen, waarbij alle mogelijke teksten stuk voor stuk zijn ingesproken, is het hier een, vaak storende, aaneenschakeling van klanken
Er is op dit forum al vele malen over geschreven, er is absoluut niets aan te doen.
Dit is de enige Nederlandse stem. Als je een andere taal selecteert heb je precies hetzelfde
Er is op dit forum al vele malen over geschreven, er is absoluut niets aan te doen.
Dit is de enige Nederlandse stem. Als je een andere taal selecteert heb je precies hetzelfde
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
Met de update naar 1020/1022 is e.e.a. bij mij destijds wel verbeterd. Weet alleen niet welke versie jij hebt.
[size=75]Passat Variant HL 1.8TSI met RNS510 etc[/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |