Ik heb een Rns 510 C versie en heb deze gemonteerd in een golf 5 van bouwjaar 2007 met een originele Vw versterker(vw sound).
De radio functioneert verder perfect echter heb ik geen aanwijzingen van navigatie of audio in mijn MFA display en kan ik alleen de balance regelen en niet de fader.
Ze hebben geprobeerd de radio te coderen maar krijgen dit niet voor elkaar maar ik ben bang dat ze daar niet echt kundig in zijn. Wie heeft hier de oplossing voor of weet welke codes er gecodeerd moeten worden?
Wat wel apart is als je er een rns 510 B versie in stopt de Mfa het wel direct doet maar de radio weer niet inschakeld via het contact en na een half uur uitvalt en alleen weer aangaat door de spanning eraf en er weer op te doen.
rns 510 problemen wie heeft de oplossing?
-
- New Member
-
- Normal Member
Weet je zeker dat er niet aan de bedrading "gesleuteld" is ? Een radio die na een half uur weer uit gaat, lijkt geen can bus signaal te krijgen. Zit er geen verloopkabel tussen voor een carkit of dvd vrijschakeling ?
Afhankelijk van je woonplaats zou ik even aankloppen bij 1 van de xperts hier op het forum. Lijkt me inderdaad wel een coderingsfout.
Afhankelijk van je woonplaats zou ik even aankloppen bij 1 van de xperts hier op het forum. Lijkt me inderdaad wel een coderingsfout.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
re
Nomad heeft gelijk.. even bij mij aankloppen.. lijkt op geen CAN bus signaal of idd een verkeerde codering!nomad schreef:Weet je zeker dat er niet aan de bedrading "gesleuteld" is ? Een radio die na een half uur weer uit gaat, lijkt geen can bus signaal te krijgen. Zit er geen verloopkabel tussen voor een carkit of dvd vrijschakeling ?
[b]Electronic4cars.nl[/b]
VW Passat 3C 2.0TDi Highline Limousine met: Navi, DVD, TV,Rearcam in Logo, Playstation, Laser en Stinger... :D
VW Passat 3C 2.0TDi Highline Limousine met: Navi, DVD, TV,Rearcam in Logo, Playstation, Laser en Stinger... :D
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Rns 510 heeft geen geluid en geeft op media tijdbalk 00:00 aan
door harunulusoy » 20 jun 2016 22:59 » in V.A.G -