Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Heeft altijd een kaart opgestaan van West europa zonder problemen.
Nu is de kaart Oost Europa geinstalleerd en de RNS510 zegt kan geen routebegeleiding starten (je kan alle plaatsen kiezen zodra hij gaat berekenen krijg ik de fout)
Op de beide DVD's staan buiten het kaartgebied uitsluitend de hoofdwegen van Europa
Als je je niet bevindt op een snelweg of op een grotere doorgaande weg, concludeert de RNS510 volkomen terecht dat je op niet gedigitaliseerd gebeid bent en daarom ook geen route kan berekenen.
Wil je dat toch, dan zul tenminste de DVD West Europa in de RNS510 moeten steken of je naar een doorgaande weg begeven en genoegen nemen met uitsluitend snelwegen.
Op het moment dat je de Duitse grens bent gepasseerd werkt dan alles weer zoals je gewend bent. Tenminste zolang je geen bestemmingen zoekt buiten het kaartgebied
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
De computer weet nl niet het verschil tussen kaart en kaart
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
ik heb een vw sharan in deze auto zit een rns 310 radio met navigatie voor west europa. Omdat we binnenkort op vakantie gaan heb ik ook de oost europa versie aangeschaft v7 versie.
Sinds kort bezit ik een Mercedes van de B-klasse van oktober 2005.
In het navigatiesysteem zit een oorspronkelijke cd 3 met daarop (o.a.?) Duitsland.
In rood staat erop AUDIO 50 APS
Verder nog:
A 169 827 17 59
B6 782 3388
1633.910
Onlangs heb ik de Nuvi 2699 gekocht en heb in mijn enthousiasme alles geïnstalleerd. Het gevolg is ik nog maar 5% geheugen opver heb op mijn toestel. Eigenlijk is heel Europa ook veel te veel. Het liefst zou ik alleen Nederland, België en Duitsland...
Beste, ik heb onlangs deze drivesmart aangekocht. Maar wat mij opvalt is dat deze maar een heel klien beetje inzoomt bij het naderen van een kruispunt, afslag, rotonde en vooral niet goed weergeeft waar juist aanslaan als je op de autostrade rond...
Ik heb een Renault Megane gekocht, met een mooi navigatiesysteem, maar met een kaart van 2007. Deze wil ik updaten maar de recentste kaart die ik kan vinden is van 2012.
Weet iemand of het mogelijk is om dit systeem te updaten...