Heeft iemand ervaring met een RNS 510 i.c.m een HTC HD smartphone . Gaat dit werken ?
Ze hebben mij verteld dat het met alle type's werkt behalve met een Iphone.
M.vr.Gr
Edwin
RNS 510 met HTC HD Smartphone
-
- New Member
Re: RNS 510 met HTC HD Smartphone
Het hangt af van de leeftijd van de RNS-510 of beter gezegd de Bluetooth module in jouw auto. De VW Premium carkit schijnt vanaf modellijn 2011 meer Bluetooth profielen te ondersteunen maar alle odellen daarvoor ondersteunen alleen het zogenaamde rSap protocol. Ik weet niet of de HTC HD dat ondersteunt. Je moet op de telefoon in het geval van rSap ergens in de Bluetooth instellingen aangeven dat je Remote Im toestaat.
Hth.
Marnix
Hth.
Marnix
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Bedankt voor je antwoord, mijn Golf is van Mei 2010, ik zal eens uitzoeken of de HTC dit ondersteund.MJMaverick schreef:Het hangt af van de leeftijd van de RNS-510 of beter gezegd de Bluetooth module in jouw auto. De VW Premium carkit schijnt vanaf modellijn 2011 meer Bluetooth profielen te ondersteunen maar alle odellen daarvoor ondersteunen alleen het zogenaamde rSap protocol. Ik weet niet of de HTC HD dat ondersteunt. Je moet op de telefoon in het geval van rSap ergens in de Bluetooth instellingen aangeven dat je Remote Im toestaat.
Hth.
Marnix
Is het anders ook mogelijk om hier een sorfware update te laten doen bij de dealer.
Edwin.
Hide post links |
-
- Average Member
HTC HD2 werkt gewoon icm premium carkit, of de HD werkt moet je gewoon ff proberen
Hide post links |
-
- New Member
Bedankt voor je reactie, ga hem aanschaffen en dan maar afwachten.speedy2000 schreef:HTC HD2 werkt gewoon icm premium carkit, of de HD werkt moet je gewoon ff proberen
M.vr.Gr.
Edwin
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-