De "geschiedenis" Philips >> Mannesmann >> Siemens >> Continental >> Schaeffler is me zeer wel bekend. En dat die laatste (vijandige) overname vermoedelijk niet doorgaat is me ook bekend.
Ter aanvulling: Continental kocht een paar jaar geleden Siemens-VDO voor 11 Mrd€, dat was de hele automotive sector van Siemens.
Inmiddels is besloten met de after market navigatie apparatuur te stoppen, maar wél door te gaan met de OEM spullen. En dat is een veel groter, en ook interessanter deel van deze bussiness.
De 510 wordt in de Siemens VDO fabriek in Tsjechië gemaakt, dat daar nu een ander plaatje op hangt is niet relevant. En de ontwikkeling zit nog op dezelfde plek als vroeger, in Regensburg.
Hoe het nú op de 510 geplakt zit weet ik niet. Zó
http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/v ... 7450#47450 was het twee jaar geleden.
Ik meen verder met mijn vragen een dienst bewezen te hebben aan SAID, dat was mijn doel. Dat ik daarbij "door moest vragen" omdat dit me niet duidelijk was is helder, lijkt me. En naar ik vermoedde wist SAID dat ook niet, maar dat hoor ik graag van SAID. Als dat wél het geval is, waren mijn vragen overbodig.
Dan geldt weer:
dubbel gestikt zit extra stevig
En de hamvraag aan SAID: weet je nu hoe je het moet veranderen en kun je dat nu zelf?
Groet,
JW