Hallo,
Sinds kort een nieuwe passat met rns 510. Voorheen pioneer avic dus even wennen. Alles werkt prima zelfs de telefoon werkt zeer goed en plezierig (iphone 4). Een puntje wat ik maar niet kan ontdekken ondanks gebruiksaanwijzingen doorworstelen: het bladeren door de muziekbestanden op de hdd of usb stick enz. Ik heb bv 15 verschillende muziekalbums en kan dan via het scherm via een omweg naar een ander album bladeren (eerst selectie drukken, dan map icoon linksboven en dan scrollen naar de map die je wilt via het touchscreen). Vooral dat laatste (scrollen naar een album wat bv 8 albums verderop staat) is erg lastig tijdens het rijden en eigenlijk niet aan te bevelen.
Aangezien ik een multifunctioneel stuur heb dacht ik dat ik ook via de knoppen van het stuur naar verschillende mappen kan navigeren. Echter welke knoppen ik ook gebruik (zowel aan de linker- als rechterkant), ik kan alleen maar binnen een album/map naar de nummers aldaar navigeren maar dus niet naar een volgend album.
Zie ik iets over het hoofd of is het echt niet mogelijk om via de stuurbediening naar andere albums/mappen te navigeren?
john
rns 510 bladeren door muziekbestanden
-
- New Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 699