oke, bedankt voor de verduidelijking...,maar ik heb er nog geen beeld bij. Ik begrijp dat de stekkers in mijn auto niet direct op de rns510 aangesloten kunnen worden. Hier moet ik een aparte stekker voor kopen en een tussenstuk maken waar ik mijn cupra stekkers in stop en zo wort omgezet naar de juiste rns510 stekkers.Gerritje schreef:. Je hebt geen enkel schema nodig want daar heb je niets aan. Op jouw ISO A stekker zitten reeds alle signalen afgezien van het achteruitrijsignaal. De Seat Leon Cupra heeft sinds 2000 meteen standaard de snelheidspuls (Gala) op pin 1 van de ISO A. Het achteruitrijsignaal haal je van de zekeringkast of de achteruirijlichten.
Je kunt nooit om een CAN emulator heen. Op de emulator moet je alle aansluitingen maken en de uitgang met speciale Quadlock stekker stop je in de RNS510. Op de RNS510 moet je NIETS aansluiten
Waaar ik dus nog geen beeld bij heb, is de CAN emulator..
Gala (puls) zit niet in mijn auto, bij het mfd systeem wordt deze op de abs sensoren en eventueel het achteruitrij signaal aangesloten (wat bij mij niet het geval is, want dan werkt het navigeren niet meer)