Ik en de verkoper was er eveneens over verbaast, dat deze functie niet werkte op de nieuwe “Passat 2011”.
Nochtans, stond het voorheen op de web configurator voor de Volkswagen Passat, duidelijk vermeld, dat deze beide functies aanwezig waren bij een bestelling. Ook dit zelfde verhaal staat in detail uitgelegd in de bijbehorende handleidingen voor een Volkswagen Passat Variant!
Kortom, wat is dan het nut van het multifunctioneel stuur “telefoonbediening” met originele Volkswagen onderdelen?
Antwoord en reactie enige tijd later van de Vw-garage:
Betreffende de bluetooth car kit zijn wij bereid kosteloos een ‘aftermarket’ aanbod te installeren van het type Mobridge. Met deze oplossing zou het wel mogelijk zijn de telefoonnummers te zien op de boordcomputer en de werking met het multifunctiestuur te waarborgen.
Omdat ik geen verstand heb van electronica, stel ik mijn vraag aan de expteren hier!
Biedt, mijn garage nu de beste oplossing aan voor het probleem en waarom kan dit niet met originele Volkswagen-onderdelen
![Question :?:](./../images/smilies/icon_question.gif)
Mag ik er nu ook vanuit gaan dat de spraakbediening ook gaat werken met de RNS-315
![Question :?:](./../images/smilies/icon_question.gif)