RNS 310 telefoonboek

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
vmak
New Member
New Member

RNS 310 telefoonboek

Bericht door vmak »

Goedenavond allemaal,

ik ben sinds 1 week in het bezit van een nieuwe seat leon en heb daar het navigatie systeem de rns 310 in.

nu werkt dat allemaal prima waaronder het feit dat je in het schermpje naast je toerenteller ook de navigatie te zien krijg, maar nu is mijn vraag of iemand weet of dat de rns 310 ook compatible is met een iphone 4. er bestaat namelijk een functie op de rns 310 waarmee je je telefoonboek zeg maar in het kleine schermpje voor je te zien krijgt en waarbij je ook gebruik kunt maken van je multifunctioneel stuurwiel. ik krijg nu mijn telefoonboek in mijn navigatiescherm. nu is het feit dat er een knopje zit op het stuurwiel die ervoor zou moeten zorgen dat de stemactivering geactiveerd wordt maar dit knopje werkt nu alleen maar als mute knop. ik heb zelf een htc touch hd dus daar zou het ook aan kunnen liggen maar ben binnenkort in het bezit van de iphone 4 dus vandaar mijn vraag of iemand dit weet.

hopelijk is het zo duidelijk en kan iemand mij hiermee verder helpen.

alvast bedankt voor jullie reacties.

groet vincent

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
speedy2000
Average Member
Average Member

Re: RNS 310 telefoonboek

Bericht door speedy2000 »

Dat is niet mogelijk met de standaard telefoonvoorbereiding, hiervoor is een tel.voorbereiding premium voor nodig.
Of een fiscon/mobridge carkit monteren

Voor de premuim tel.voorbereiding heb je er wel een nodig van modeljaar 2011

Groeten Remco

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”