Ik heb een rns 310 (2011) met prenium pakket in mijn golf.
Het apparaat werkt verder zoals het hoort ik kan alleen 1 ding niet vinden.
Mijn telefoon is aangesloten via bluetooth aan de rns 310. in de telefoon heb ik aangegeven dat mijn nummer niet meegestuurd mag worden. Ik bel met een zakelijke telefoon naar klanten en wil niet dat klanten mijn nummer te zien krijgen.
Als ik bel met mijn telefoon zonder aangesloten te zijn werkt dit prima echter als ik de telefoon wel heb aangesloten dan wordt mijn nummer wel meegestuurd. Maw de rns310 blokkeert mijn nummer niet!!!!
Waar kan ik dit instellen? Tevens werkt mijn ringtone van de telefoon niet op de rns. Ik krijg hier de standaard ringtone te horen van de rns. Waar kan ik dit aanpassen?
Iemand enig idee of ervaring....
Grt Theo
RNS 310 telefoon
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Re: RNS 310 telefoon
Dat het nummer wordt meegezonden als de telefoon via de RNS310 wordt bediend is een instelling in je telefoon zelf.
Immers, de RNS310 doet helemaal niets anders dan de bediening overnemen via rSAP. De telefoon zelf zendt zijn nummer (ongewild) mee bij het gebruik van deze functie.
De ringtone is altijd die van de RNS310
Immers, de RNS310 doet helemaal niets anders dan de bediening overnemen via rSAP. De telefoon zelf zendt zijn nummer (ongewild) mee bij het gebruik van deze functie.
De ringtone is altijd die van de RNS310
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
Gerrit bedankt voor je reactie.
Ik kan bij mijn bluetooth instellingen van mijn HTC niets instellen mbt nummerherkenning.
Nummerweergave alleen voor iedereen in contacten..nogmaals als ik normaal ben (toestel aan oor) stuurt de telefoon geen nummer mee...ook als ik hem aansluit op een ander bluetooth app (headset) stuurt hij het nummer niet mee...
Conclusie: de rns 310 zorgt er echt voor dat de nummer wel wordt meegestuurd!!!
Ik kan bij mijn bluetooth instellingen van mijn HTC niets instellen mbt nummerherkenning.
Nummerweergave alleen voor iedereen in contacten..nogmaals als ik normaal ben (toestel aan oor) stuurt de telefoon geen nummer mee...ook als ik hem aansluit op een ander bluetooth app (headset) stuurt hij het nummer niet mee...
Conclusie: de rns 310 zorgt er echt voor dat de nummer wel wordt meegestuurd!!!
Hide post links |
-
- Senior Member
Een BT headset is iets anders dan een toestel dat werkt met een Remote SIM access Protocoll
De instelling zit gegarandeerd in je telefoon.
Ik heb vanavond bij een collega geprobeerd met mijn Galaxy SII en daar wordt door de RNS310 geen enkele verandering in de nummerweergave aangebracht.
De instelling zit gegarandeerd in je telefoon.
Ik heb vanavond bij een collega geprobeerd met mijn Galaxy SII en daar wordt door de RNS310 geen enkele verandering in de nummerweergave aangebracht.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Starting Member
Misschien ligt het wel aan de combi htc-rns310.
Zal vanavond eens proberen met een nokia.
Zijn er eventueel andere bluetooth module verkrijgbaar en te gebruiken icm rns 310 waarbij ik wel dit soort instellingen handmatig kan regelen?
Zal vanavond eens proberen met een nokia.
Zijn er eventueel andere bluetooth module verkrijgbaar en te gebruiken icm rns 310 waarbij ik wel dit soort instellingen handmatig kan regelen?
Hide post links |
-
- Senior Member
Nogmaals: het heeft helemaal niets met de RNS310 of het regelapparaat te maken
Het ligt aan die verrekte HTC
Het ligt aan die verrekte HTC
Hide post links |
-
- Normal Member
@stitchie; Welke HTC heb je? Bij de Desire kan je het instellen bij BELLER-ID in AANVULLENDE INSTELLINGEN in BELLEN in INSTELLINGEN.
Hide post links |
-
- Starting Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-