Ik heb een Seat Leon 2009 met daarin het Seat Media Systeem 2.0. Dit is hetzelfde systeem als de RNS310 van VW en volgens mij ook hetzelfde systeem als wat Ford gebruikt (het 5" navigatiesysteem). Volgens mij werken alledrie de systemen met de FX kaarten van Blaupunkt.
Ford heeft een 4 Gb SD card met daarop heel Europa (VW en Seat niet).
Kan iemand met zekerheid zeggen of de SD card van Ford ook in mijn Seat zal werken of in een Polo 2009, die een kennis van mij onlangs besteld heeft?
Edit Mod: Dubbelposting in Blaupunkt sectie verwijderd
RNS 310
-
- New Member
-
- New Member
Re: RNS 310
Ik kan je met zekerheid vertellen dat het niet werkt heb zelf ook het Seat Media Systeem 2.0, heb het getest met mijn buurman die een nieuwe Ford Focus met navigatiesysteem heeft.pkprutser schreef:Ik heb een Seat Leon 2009 met daarin het Seat Media Systeem 2.0. Dit is hetzelfde systeem als de RNS310 van VW en volgens mij ook hetzelfde systeem als wat Ford gebruikt (het 5" navigatiesysteem). Volgens mij werken alledrie de systemen met de FX kaarten van Blaupunkt.
Kan iemand met zekerheid zeggen of de SD card van Ford ook in mijn Seat zal werken of in een Polo 2009, die een kennis van mij onlangs besteld heeft?
Zowel de CD als de SD zijn niet te lezen in geen van beide systemen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Re: RNS 310
Ok heel erg bedankt voor je reactie, scheelt mij weer een hele hoop tijd en geld!!!Altea XL schreef:Ik kan je met zekerheid vertellen dat het niet werkt heb zelf ook het Seat Media Systeem 2.0, heb het getest met mijn buurman die een nieuwe Ford Focus met navigatiesysteem heeft.pkprutser schreef:Ik heb een Seat Leon 2009 met daarin het Seat Media Systeem 2.0. Dit is hetzelfde systeem als de RNS310 van VW en volgens mij ook hetzelfde systeem als wat Ford gebruikt (het 5" navigatiesysteem). Volgens mij werken alledrie de systemen met de FX kaarten van Blaupunkt.
Zowel de CD als de SD zijn niet te lezen in geen van beide systemen.
Vindt het wel vreemd overigens maar waarschijnlijk heeft Ford nog een extra beveiliging ingebouwd o.i.d.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |