Hmmm.. omcoderen klinkt wel aantrekkelijk. Verwacht niet dat de dealer dit voor mij zal doen. Is dit mogelijk om bij jou te doen vwgolf? Uiteraard tegen betaling!
Dit kreeg ik nog van de dealer als reactie op mijn vraag:
dhelios schreef:Zou je mij kunnen vertellen wat de exacte productieweek is van mijn Polo Bluemotion aan de hand van het chassisnr (volgens mij?). Ik zou dit graag willen weten ivm de Touch Adapter die niet werkt icm een Polo die na week 45 is geproduceerd. Volgens een update email van jullie uit zou de auto in week 4 geproduceerd worden, maar ik zou graag zeker willen weten op welke datum de auto geproduceerd is. Zou je dit voor mij kunnen nakijken?
Reactie:
Dealer schreef:Alle Polo Bluemotions die wij momenteel afleveren zijn voorzien de nieuwe telefoonvoorbereiding, dit betekend concreet dat de telefoon niet meer bediend hoeft te worden vanaf een touchadapter, maar via het Touchscreen van de RNS310. Voor het maken van een verbinding is hier echter nog wel een bluetooth adapter voor nodig! Ik zal de bestelde Touch adapter inwisselen voor de bluetooth adapter zodat uw telefoon direct operationeel is tijdens de aflevering (mits deze niet inmiddels in backorder staat).
Wel grappig dat hij het over de "bestelde" Touchscreen heeft, terwijl ik deze nooit heb besteld. Ben benieuwd hoe dat afloopt
Bedankt Gerritje btw, sorry voor het ongemak!
Hoor graag van je vwgolf!
scheelt mij gedoe en iig ook nog wat kosten! + dat ik stuurbediening heb!
auto is dus btw dus sowieso van week 4 2011!