RNS 300 icm iPod

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
cvr
New Member
New Member

RNS 300 icm iPod

Bericht door cvr »

Ik weet dat er al diverse topics over dit onderwerp zijn maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden.

Volgende week wordt mijn nieuwe Passat Comfortline Business afgeleverd met daarin de RNS 300. Ik weet dat dit niet het meest ideale navigatiesysteem is maar het zit nou eenmaal in het businesspakket. Omdat het een leaseauto is heb ik geen zin om voor eigen rekening er een ander systeem er in te hangen dus we gaan er maar het beste van maken...

Ik wil graag mijn iPod 80gb aansluiten op de RNS 300 en heb (hier) al veel gelezen over de Icepod. Nou ben ik nogal een muziekliefhebber (vandaar ook de 80GB) en dus vind ik de max 594 nummers (6x 99) bij de Icepod veeeels te weinig. Er staan meer dan 10.000 MP3's op mijn iPod en het lijkt me nogal frustrerend om daar maar 5% van af te kunnen spelen...

Dan maar geen stuurbediening en een oplossing via de CD-wisselaar ingang. Dan plaats ik de iPod wel in een cradle (ik zag een mooie van Carcomm) en bedien de iPod zelf ipv via het stuur. Ik kan echter niet vinden hoe ik dat aan moet pakken. Ik heb hier en op andere forums onderwerpen gelezen over kabels van Dietz en dergelijke maar welke ik precies nodig heb en hoe je dat aansluit is me niet helemaal duidelijk.

Heeft iemand hier ervaring mee? BTW: ik heb er geen probleem mee om de aansluiting van de cd-wisselaar te gebruiken voor de iPod (ik draai toch geen cd's...)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”