rcd 310

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
schreppie
New Member
New Member

rcd 310

Bericht door schreppie »

Is het mogelijk om op een rcd 310 gelijktijdig zowel een ipod als een cd wisselaar te installeren. Zo ja hoe dan want mijn dealer weet het niet..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
vwgolf
Senior Member

Re: rcd 310

Bericht door vwgolf »

schreppie schreef:Is het mogelijk om op een rcd 310 gelijktijdig zowel een ipod als een cd wisselaar te installeren. Zo ja hoe dan want mijn dealer weet het niet..
Indien je een Media Device Interface wilt + een wisselaar dan is dit niet mogelijk.
De optie die wel mogelijk is icm met een RCD310 is een Dension gateway 100 icm met een extra interface om de wisselaar te behouden. De Dension kan geen artiest informatie weergeven op de radio in tegenstelling tot de Media Device Interface die dit wel kan.
Dus afhankelijk wat je wilt heeft de dealer gelijk.
[u][b]www.vasscarelectronics.nl[/b][/u]

Demo auto: Volkswagen Golf V GTI 2.0 TFSI met onder andere:
DVD beeld vrijgeschakeld via laptop, RNS510, Fiscon Basic Plus bluetooth carkit en achteruitrijcamera Golf 6 gemonteerd in een Golf 5 (in VW embleem)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
schreppie
New Member
New Member

Bericht door schreppie »

Ik begrijp dus dat het wel kan maar dat ik dan geen artiest informatie te zien krijg (sorry dat ik dit vraag, ik ben technisch niet zo onderlegd).

Mijn dealer zegt dat het wel kan ism met een RDC 300 .. klopt dit dan ook?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
vwgolf
Senior Member

Bericht door vwgolf »

schreppie schreef:Ik begrijp dus dat het wel kan maar dat ik dan geen artiest informatie te zien krijg (sorry dat ik dit vraag, ik ben technisch niet zo onderlegd).

Mijn dealer zegt dat het wel kan ism met een RDC 300 .. klopt dit dan ook?
Je krijgt inderdaad geen artiest informatie op je radio, alleen de info zoals bij een wisselaar wordt weergegeven cd 1 t/m 6 en track 1 t/m ....

Om het te laten werken, kun je niet de Dension can versie gebruiken (deze geeft wel artiest informatie op de boardcomputer, alleen bij MFA+) omdat deze niet met de extra interface over weg kan om de wisselaar te kunnen blijven gebruiken.

Wanneer je de normale Dension gateway 100 gebruikt + de extra interface om de wisselaar te behouden kun je en de wisselaar gebruiken en de iPod via de radio afspelen. Je wisselt van iPod naar wisselaar door naar cd6 te gaan track 9 te selecteren en de knop vooruit spoelen 3 sec ingedrukt te houden. Als de iPod is aangesloten wordt cd 6 als menu gebruikt voor de Dension.
[u][b]www.vasscarelectronics.nl[/b][/u]

Demo auto: Volkswagen Golf V GTI 2.0 TFSI met onder andere:
DVD beeld vrijgeschakeld via laptop, RNS510, Fiscon Basic Plus bluetooth carkit en achteruitrijcamera Golf 6 gemonteerd in een Golf 5 (in VW embleem)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”