Weet iemand waar ik de pulsen moet zoeken voor een seat toledo van 1994 ???, hij zit niet in de iso stekker van de radio.
dus nu moet ik hem achter mijn teller klok vandaar halen, maar daar zitten 3 draden, welke moet ik hebben?
Met vriedelijke groet,
Corné Blokland
Pulsdraad Seat Toledo van 1994
-
- New Member
-
- Senior Member
een seat toledo zou volgens een puls-site de volgende draadkleur hebben:
Seat Toledo 1992 1998 On the radio ISO connector A Pin 1 Violet (paars) het zou ook blauw-wit kunnen zijn, maar dat moet je wel even nameten.
welke kleuren heb jij achter het klokkenpaneel??
Topsport
Seat Toledo 1992 1998 On the radio ISO connector A Pin 1 Violet (paars) het zou ook blauw-wit kunnen zijn, maar dat moet je wel even nameten.
welke kleuren heb jij achter het klokkenpaneel??
Topsport
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Bedankt topsport, ik weet alleen nog niet welke kleuren ik heb achter mijn klokkenpaneel.
ik moet hem nog open maken en de draden nog opsporen.
Ik denk dat ik daar komend weekend aan ga beginnen.
alvast bedank voor je reactie en ik laat het wel weten als het gelukt is (of niet......)
groeten Corné
ik moet hem nog open maken en de draden nog opsporen.
Ik denk dat ik daar komend weekend aan ga beginnen.
alvast bedank voor je reactie en ik laat het wel weten als het gelukt is (of niet......)
groeten Corné
Hide post links |
-
- Senior Member
Ok Corné
ik wacht jou antwoord wel af.
de blauw-witte zou achter de klokunit moeten zitten
Topsport
ik wacht jou antwoord wel af.
de blauw-witte zou achter de klokunit moeten zitten
Topsport
Hide post links |
-
- New Member
-
- New Member
Hoe kan ik het gemakkelijkst bij deze paarse of blauw / witte draad komen?
zit deze in mijn kabelboom onder het stuur of moet ik hier mijn dashbord voor open maken??? (ik hoop dat laaste niet eigenlijk).
Groet Corné
zit deze in mijn kabelboom onder het stuur of moet ik hier mijn dashbord voor open maken??? (ik hoop dat laaste niet eigenlijk).
Groet Corné
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo Corné
het handigste is om het klokkenpaneel los te halen(of je moet er makkelijk van onder bijkomen?), omdat aan de achterkant meestal 1 of 2 stekkers zitten en een van die twee zou de puls moeten hebben.(paars of blauw-witte draad)
in een kabelboom onder het dashboard is het vaak zoeken in een dikke draadbundel.
het klokkenpaneel zit vaak met twee schroeven vast, onder de afdekkap.achter de afdekkap zitten ook schroeven waarmee de klokken vastzitten. schroeven los en de klokunit naar voren halen.
succes met het zoeken , is er geen seatdealer bij jou in de buurt om het even na te vragen waar en op welke pin de puls zit en draadkleur
Topsport
het handigste is om het klokkenpaneel los te halen(of je moet er makkelijk van onder bijkomen?), omdat aan de achterkant meestal 1 of 2 stekkers zitten en een van die twee zou de puls moeten hebben.(paars of blauw-witte draad)
in een kabelboom onder het dashboard is het vaak zoeken in een dikke draadbundel.
het klokkenpaneel zit vaak met twee schroeven vast, onder de afdekkap.achter de afdekkap zitten ook schroeven waarmee de klokken vastzitten. schroeven los en de klokunit naar voren halen.
succes met het zoeken , is er geen seatdealer bij jou in de buurt om het even na te vragen waar en op welke pin de puls zit en draadkleur
Topsport
Hide post links |
-
- New Member
Ik ben gisteren even aan het kijken geweest, maar ik zie een kleine kabelboom lopen achter mijn radio, het zijn 3 draden: bruin , rood en donker paars.
zouden deze van de teller kunnen zijn misschien
groet corné
zouden deze van de teller kunnen zijn misschien
groet corné
Hide post links |
-
- Senior Member
Helaas, ik denk het niet. je moet toch echt achter de klokunit zijn.
of toch even navragen bij een seat-dealer
Topsport
of toch even navragen bij een seat-dealer
Topsport
Hide post links |
-
- New Member
okee, ga ik deze week even doen, bedankt voor je hulp.
groet,
Corné
groet,
Corné
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo Corné
ben je al wat verder gekomen met het zoeken naar de puls
Topsport
ben je al wat verder gekomen met het zoeken naar de puls
Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 387