problemen RNS510 en oplossingen
-
- Junior Member
Re: problemen RNS510 en oplossingen
En als je er eens de officiële SW1300 firmware op zet. Dat is de laatst uitgekomen firmware voor de B-versie. Hierna is je B-versie up to date met de 26xx software voor de C-versie. Uitgezonderd spraakbesturing.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
Re: problemen RNS510 en oplossingen
Ik heb een vraag over de dag / nacht setting van de kaart.
Als ik hem op automatisch zet, dan gaat de kaart op nacht als ik mijn licht aanzet. Maar als het bv mistig is en ik rijd met licht aan overdag wil ik graag mn kaart op dag hebben. Nu gaat hij dan op de nacht stand.
Vanzelfsprekend kan ik hem handmatig op dag zetten, maar ik weet (bijna) zeker, dat voor de updates etc. mijn RNS de kaarten op nacht zette, als het buiten donker werd. Dus niet afhankelijk van mijn lichtschakelaar.
Is dit nog steeds mogelijk ?
Alvast bedankt
Als ik hem op automatisch zet, dan gaat de kaart op nacht als ik mijn licht aanzet. Maar als het bv mistig is en ik rijd met licht aan overdag wil ik graag mn kaart op dag hebben. Nu gaat hij dan op de nacht stand.
Vanzelfsprekend kan ik hem handmatig op dag zetten, maar ik weet (bijna) zeker, dat voor de updates etc. mijn RNS de kaarten op nacht zette, als het buiten donker werd. Dus niet afhankelijk van mijn lichtschakelaar.
Is dit nog steeds mogelijk ?
Alvast bedankt
Hide post links |
-
- New Member
Re: Skoda Columbus crash software downgrade
Beste Emiel van Ham,emielvanham schreef:probleem is dat je nu "te hoog" in je sw stand zit en derhalve niet kan downgraden..Neptukker schreef:Ik heb de Firmware van mijn Skoda Columbus (=RNS 510, modeljaar 2009) eerst geupgrade naar 268* om nadien (er werkte wat niet) te downgraden naar 266*.
De boel liep vast en is nu "bricked", bij het proberen te laden van firmware krijg ik nu steeds een melding dat de HWvers (hardwareversion) niet te lezen is. Niks werkt niu meer totdat het lukt om firmware correct te laden. Is er een oplossing bekend of weet iemand bij welk bedrijf ik terecht kan?
ik kan het wel voor je oplossen als je wilt.
Onlangs heb ik een 7L6 035 680 A geupdate naar fw versie 2680. Nu treed het Regenburgs probleem op. Ook is het niet mogelijk om met een vas 5052 het systeem te coderen. Zou het door een downgrade naar bijvoorbeeld fw versie 1100 wel weer mogelijk zijn om het systeem te coderen en is het Regenburs syndroom daarmee ook verholpen? Nu het systeem verder goed functioneert vroeg ik mij af of een dergelijke downgrade gezien het bovenstaande wel zinvol is? Mocht zich eenzelfde situatie voordoen als hierboven beschreven wat is dan de oplossing?
MVG
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0