Hallo allemaal,
Ik heb een audi a6 met symphony2 radio en een orginele navigatie in de achter ruimte vervangen door een navi plus rns-d
Heb wel de bekabeling aan moeten passen, de radio en navigatie doen het prima maar de bediening op het stuur doet het niet meer, ook de fis geeft niks meer aan en de telefoon hoor ik geen geluid over de speaker.
Heb ik nou iets niet goed gedaan, of heeft dit te maken met een niet aanwezige tmc box?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Gr Klaas
Edit Mod: Spaties, hoofdletters en leestekens toegevoegd. Zó wordt het leesbaar
Probleem inbouwen navi plus rns-d
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: Probleem inbouwen navi plus rns-d
Stuurwiel bediening en BIS lopen via een CAN-Bus systeem in de auto.. de RNS-D die je hebt heeft geen aansluiting hiervoor maar gebruikt de TMC box als "Vertaler" van deze gegevens tussen auto en radio..klaas1961 schreef:Hallo allemaal,
Ik heb een audi a6 met symphony2 radio en een orginele navigatie in de achter ruimte vervangen door een navi plus rns-d
Heb wel de bekabeling aan moeten passen, de radio en navigatie doen het prima maar de bediening op het stuur doet het niet meer, ook de fis geeft niks meer aan en de telefoon hoor ik geen geluid over de speaker.
Heb ik nou iets niet goed gedaan, of heeft dit te maken met een niet aanwezige tmc box?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Gr Klaas
Edit Mod: Spaties, hoofdletters en leestekens toegevoegd. Zó wordt het leesbaar
Zoals je zelf al aangeeft is dit onderdeel van belang voor de werking van de door jou missende functies
[b]Electronic4cars.nl[/b]
VW Passat 3C 2.0TDi Highline Limousine met: Navi, DVD, TV,Rearcam in Logo, Playstation, Laser en Stinger... :D
VW Passat 3C 2.0TDi Highline Limousine met: Navi, DVD, TV,Rearcam in Logo, Playstation, Laser en Stinger... :D
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Hoi Emiel,Ik ga morgen een tmc inbouwen.ik hoop dat alles weer gaat werken. Bedankt voor je reactie.
Gr Klaas
Gr Klaas
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-