Hoi iedereen;
Heb een vraag ivm de aansluiting van carkit op vw golf v bwj 11/08, zoals ik hier op dit forum al vernomen heb, kun je de ls op twee manieren aansluiten. Eeste is gewoon net de ISO stekkers doorverbinden en dan kun je het volume via de bediening van de parrot regelen, tweede: via de ingangen van de radio/navi gaan, maar bij een parrot heb je wel twee kanalen er voor , mijn vraag is nu moet ik de bijde uitgangen van de parrot samen verbinden en op klem 6&12 plaatsen (multistekker n°5) of is het goed dat ik maar één uitgang van de carkit aansluit, deze laatste geniet mijn voorkeur daar ik het geluid via de unit kan regelen. (type carkit = parrot mk 6100)
En is het gewoon ook niet mogelijk om de stroom na contact af te tappen op klem 4 van de multistekker n°6 deze is normaal voor de cd wisselaar.
Is er geen probleem met de code als je stroom onderbreekt bij de plaatsing van de carkit.
Parrot bt aansluiting op golf v
-
- New Member
-
- Senior Member
Vertel er even bij welk navi-systeem je nu in je Golf hebt zitten.....
En waarom zou er een probleem met de code zijn? Die kun je zonodig toch gewoon weer ingeven?
Groet,
JW
En waarom zou er een probleem met de code zijn? Die kun je zonodig toch gewoon weer ingeven?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Hallo,
Momenteel heb ik er geen navi in staan, het is de rcd310 toestel dat in de wagen staat. Dit komt er zeker nog in, maar de aansluitingen zijn wel ongeveer het zelfde hoop ik , op het menu van de radio krijg ik zelfs een regeling voor bt maar ik denk dat die alleen werkt met de orginele bt module van vag zelf, wat mij ook opgevallen is dat er een volume regeling op de radio staat voor als je de pdc inschakeld, deze werkt dus niet, is dit een software probleem?
mercikes avant;
Momenteel heb ik er geen navi in staan, het is de rcd310 toestel dat in de wagen staat. Dit komt er zeker nog in, maar de aansluitingen zijn wel ongeveer het zelfde hoop ik , op het menu van de radio krijg ik zelfs een regeling voor bt maar ik denk dat die alleen werkt met de orginele bt module van vag zelf, wat mij ook opgevallen is dat er een volume regeling op de radio staat voor als je de pdc inschakeld, deze werkt dus niet, is dit een software probleem?
mercikes avant;
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1