Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum, heb een A3 1.9TDI sportback uit 2005.
Momenteel zit er een audi Concert enkel din radio in. Maar ik wil er graag een Audi RSN-E of Navigation plus in monteren. Kan mij iemand vertellen welke stappen ik moet ondernemen, en waarbij ik nog meer aan moet denken qua kosten (afgezien van de Navigatie unit)? (dan denk ik aan evt. inleren, nieuw frame?, bewerken van huidige clima control unit enz enz??)
BVD! Luke
Ombouw van enkel din concert radio naar dubbel din audi navi
-
- New Member
-
- Normal Member
Re: Ombouw van enkel din concert radio naar dubbel din audi navi
Ombouw van enkel din naar dubbel gaat je ongeveer € 250,- plus wat zaagwerk aan je clima paneel. Een eerlijke RNS-E kost tussen de € 1600,- en € 2000,- dan nog wat klein materiaal. Dus totaal rond de 2000 a 2250 euro.lukehendriks schreef:Hallo,
Momenteel zit er een audi Concert enkel din radio in. Maar ik wil er graag een Audi RSN-E of Navigation plus in monteren. Kan mij iemand vertellen welke stappen ik moet ondernemen, en waarbij ik nog meer aan moet denken qua kosten (afgezien van de Navigatie unit)? (dan denk ik aan evt. inleren, nieuw frame?, bewerken van huidige clima control unit enz enz??)
BVD! Luke
Dus volgens mij niet echt interessant voor zo'n verouderd systeem.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: Ombouw van enkel din concert radio naar dubbel din audi navi
Ik kan dit compleet met de benodigde delen, RNS-E met zilveren knoppen, arbeid, factuur en garantie voor 1499,00 inclusief btw aanbieden!gewoonmich schreef:Ombouw van enkel din naar dubbel gaat je ongeveer € 250,- plus wat zaagwerk aan je clima paneel. Een eerlijke RNS-E kost tussen de € 1600,- en € 2000,- dan nog wat klein materiaal. Dus totaal rond de 2000 a 2250 euro.lukehendriks schreef:Hallo,
BVD! Luke
Dus volgens mij niet echt interessant voor zo'n verouderd systeem.
[b]Electronic4cars.nl[/b]
VW Passat 3C 2.0TDi Highline Limousine met: Navi, DVD, TV,Rearcam in Logo, Playstation, Laser en Stinger... :D
VW Passat 3C 2.0TDi Highline Limousine met: Navi, DVD, TV,Rearcam in Logo, Playstation, Laser en Stinger... :D
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 372
-
-
Weergaves: 861
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2544
-
-
Weergaves: 748
-
-
Nieuw navigatie/multimedia systeem voor Audi A3 2.0 TDI (2009)
door Guul » 03 feb 2016 13:19 » in Aankoop advies -
Weergaves: 608
-
-
-
Weergaves: 518
-
-
Ik zoek een gebr. aanwijzing voor volkswagen radio navigatiesysteem mfd
door Trebor » 06 jun 2015 22:17 » in V.A.G -