Beste navigators,
Ik ben bezig met de aanschaf van een nieuwe lease auto. Daarin is het nu mogelijk om een RNS 510 aan te schaffen. Nu heb ik de discussie met de leasemaatschappij over het volgende punt.
- Bij de set is een telefoonaansluiting "Premium" aanwezig. Wat is dit. Volgens de maatschappij is dit een bedradings voorbereiding om een carkit op aan te sluiten. Moet ik een houder aanschaffen van 149 euro.
- Nu kan ik niet voorstellen dat er geen bluetooth koppeling mogelijk is. Ik wil uiteraard m'n mobiel aansluiten, Nokia 6233, zodat je handsfree hebt. Ik lees overal dat je toestel dan rSAP moet ondersteunen. Bij Nokia kan ik hier niets over vinden. Weten jullie of dit werkt of gaat werken.
Alvast bedankt,
Jan
Nieuwe leaseauto Golf V met RNS510
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: Nieuwe leaseauto Golf V met RNS510
Even zoeken op het forum en je vind onder andere deze posting, van gisteren viewtopic.php?t=10545jantjeduim schreef:Beste navigators,
Ik ben bezig met de aanschaf van een nieuwe lease auto. Daarin is het nu mogelijk om een RNS 510 aan te schaffen. Nu heb ik de discussie met de leasemaatschappij over het volgende punt.
- Bij de set is een telefoonaansluiting "Premium" aanwezig. Wat is dit. Volgens de maatschappij is dit een bedradings voorbereiding om een carkit op aan te sluiten. Moet ik een houder aanschaffen van 149 euro.
- Nu kan ik niet voorstellen dat er geen bluetooth koppeling mogelijk is. Ik wil uiteraard m'n mobiel aansluiten, Nokia 6233, zodat je handsfree hebt. Ik lees overal dat je toestel dan rSAP moet ondersteunen. Bij Nokia kan ik hier niets over vinden. Weten jullie of dit werkt of gaat werken.
Alvast bedankt,
Jan
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
www.rsap.net
Even naar het forum en dan naar de lijst van Nokia's. Jouw 6233 ondersteunt rSAP.
http://www.rsap.net/component/option,co ... ,6/id,1/#1
Even naar het forum en dan naar de lijst van Nokia's. Jouw 6233 ondersteunt rSAP.
http://www.rsap.net/component/option,co ... ,6/id,1/#1
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1