Beste leden
Ik heb een vraag
Ik heb pas een VW T5 California camper gekocht met een travlpilot EX-V route planner er in.
Op de DVD doos staat Het navigatie set nr 0H095733 , nu ben ik bezig geweest om het SW nr en dergelijke op te zoeken door verschillende toets combinatie in te drukken het geen mij niet gelukt is want er verschijnt geen versie nr Ik heb kaarten van 2009 en wil deze updaten .
Mijn vraag is nu is dit mogelijk zonder gegevens??
Groeten Wim
Nieuw type MFD2
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: Nieuw type MFD2
Als je een EX-V DVD http://navigation.teleatlas.com/nl/shop ... r6756.html koopt kun je die gewoon gebruiken.
Daar heb je verder niks voor nodig.
Of het handig is nú die 2010 versie te kopen terwijl je de 2009 al hebt, da's een ander verhaal. En de 2011 versie zal wel ergens in het voorjaar 2011 verschijnen.
Zelf doe ik het om het jaar, dat is goed te doen en de kosten blijven dan nog binnen de perken, naar mijn maatstaven welteverstaan
Toen ik nog heeeel veel zakelijke kilometers maakte had ik wél een abo met telkens nieuwe kaarten, nu niet meer dus.
Groet,
JW
Daar heb je verder niks voor nodig.
Of het handig is nú die 2010 versie te kopen terwijl je de 2009 al hebt, da's een ander verhaal. En de 2011 versie zal wel ergens in het voorjaar 2011 verschijnen.
Zelf doe ik het om het jaar, dat is goed te doen en de kosten blijven dan nog binnen de perken, naar mijn maatstaven welteverstaan
Toen ik nog heeeel veel zakelijke kilometers maakte had ik wél een abo met telkens nieuwe kaarten, nu niet meer dus.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Actieve aub aansluiten RNS MFD2 type B
door BakkerOnTour » 17 jan 2017 17:07 » in Vaste Blaupunkt systemen -