Navtronics
-
- New Member
Navtronics
Ik ga een Golf variant bestellen en overweeg een navigatiesysteem van Navtronics. Heeft iemand ervaring met dit systeem en de leverancier?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Waarom heb je je oog daarop laten vallen?
Groet,
JW
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
Ze bieden voor 500 euro een enorm compleet systeem aan : kaarten van 42 landen inbegrepen, blue tooth voor m'n telefoon, er zit zelfs DVBT op zodat je TV zou kunnen kijken. Als ik dit vergelijk met de 310 van VW zelf is dat een schril contrast. Om het systeem bij een gewoon vakantietochtje te kunnen gebruiken moet ik alweer CD's kopen. Dat stuit me tegen de borst. Het geheel van NAvtronics maakt best een verzorgde indruk. Er is echter alleen een adres in Rotterdam waar je de units aan kan schaffen. HEt systeem moet dus wel iets zijn wat vanuit een internationale keten wordt gemaakt, maar ik kan niet vinden welke club hier achter zit. Hoe kom ik bijvoorbeeld tzt aan een kaartupdate?
Hide post links |
-
- Senior Member
Deze en soortgelijke systemen duiken iedere keer weer op en sommigen vallen onder de noemer "Chinese meuk"
De kwaliteit is regelmatig bedroevend, de meegeleverde software vaak illegaal en inbouwen niet altijd zo succesvol omdat bij sommige modellen de maatvoering is gebaseerd op onnodige extra ventilatiesleuven rondom de unit
Er is op dit forum al een aantal ervaringen genoteerd waarvan de meeste in de categorie "bedroevend" vallen.
Bedenk wel dat de basis van de navigatie niets anders is dan wat ook op een PND draait en dat heeft regelmatig grote consequenties voor de bruikbaarheid onder minder gunstige omstandigheden
Soortgelijke apparatuur van gerenommeerde fabrikanten, met een service die een ander nooit kan bieden, kost al snel 2 tot 4 keer zo veel
Ik zou me ook nog eens door de algemene voorwaarden en garantiebepalingen van dit bedrijf worstelen.
Vooral de eigen interpretatie van het Nederlands is aandoenlijk!
De kwaliteit is regelmatig bedroevend, de meegeleverde software vaak illegaal en inbouwen niet altijd zo succesvol omdat bij sommige modellen de maatvoering is gebaseerd op onnodige extra ventilatiesleuven rondom de unit
Er is op dit forum al een aantal ervaringen genoteerd waarvan de meeste in de categorie "bedroevend" vallen.
Bedenk wel dat de basis van de navigatie niets anders is dan wat ook op een PND draait en dat heeft regelmatig grote consequenties voor de bruikbaarheid onder minder gunstige omstandigheden
Soortgelijke apparatuur van gerenommeerde fabrikanten, met een service die een ander nooit kan bieden, kost al snel 2 tot 4 keer zo veel
Ik zou me ook nog eens door de algemene voorwaarden en garantiebepalingen van dit bedrijf worstelen.
Vooral de eigen interpretatie van het Nederlands is aandoenlijk!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |