Ik heb onlangs een VW Sharan (2007) gekocht (tweedehands).
Spijtig genoeg was er geen handleiding bij van het navigatiesysteem.
Het 2de probleem is dat ik dus ook geen code heb om het systeem eventueel te activeren (staat naar t' schijnt achteraan in de handleiding) wanneer de stroom in de wagen wordt afgekoppeld. Want dan komt het systeem dan in "SAFE" te staan.
1° Heeft iemand een idee of deze code kan achterhaald worden ? Ik heb wel het onderhoudsboekje en daar staan verscheidene getallen/cijfers reeksen in, maar wat is wat ?
2° Is er ergens een Nederlandstalige handleiding op te sporen ?
mvg
Marc
navigatiesysteem MFD G
-
- New Member
-
- Average Member
Als het goed is, hopelijk, heb je een codekaartje (zo groot als een pinpas) erbij gehad met een 4 cijferige code. Dit is de PIN voor de navi. Mocht je dit niet hebben dan zul je langs de dealer moeten met de auto, identificatie en kentekenpapieren zodat de dealer de code kan opvragen.
Optie is misschien ook om de dealer te bellen die het voertuig nieuw heeft afgeleverd, soms noteren ze die codes in het afleverdossier.
Tevens kun je, als je het origineel wilt, een boekje aanschaffenbij de dealer voor zo'n €10.
Optie is misschien ook om de dealer te bellen die het voertuig nieuw heeft afgeleverd, soms noteren ze die codes in het afleverdossier.
Tevens kun je, als je het origineel wilt, een boekje aanschaffenbij de dealer voor zo'n €10.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 6661