Navigatie RNS MFD2 (DVD) - hoe best uitbreiden naar MP3 toe?

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
fields
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 jul 2007 12:55

Navigatie RNS MFD2 (DVD) - hoe best uitbreiden naar MP3 toe?

Bericht door fields »

Sedert enkele dagen ben ik trotse bezitter van een passat variant met VW (blaupunkt) kleuren navigatiesysteem
RNS MFD2.

fantastisch nadeel ; de nav. dvd moet er steeds in, of je ziet geen kaart en pijlen meer (jongens jongens)

Dringend nood dus aan een externe aansluiting, eventueel 6 cd lader die ook mp3's kan afspelen
(ik las iets leuk over de sony cdx T70mx 6 cd wisselaar die alle cd types kan afspelen ook mp3)
(zie bijlage - pag 14)
of eventueel een usb vooraansluiting... als die achteraf nog kan ?

Of ben ik beter af met me een ipod aan te schaffen vermits de toegang tot mp's of cd wisselaar
beperkt is tot 6 x 99 mp bestanden via het navig. systeem ??

alvast bedankt voor de reactie(s) !!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
rob.janssen
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 jul 2007 08:22

Bericht door rob.janssen »

de dvd speler die ook mp3/wma afspeelt past niet op de MFD2 DVD. tenminste, je kan dan geen MP3/WMA afspelen. Wat je kan wel kan doen is op je wisselaar een Solisto aansluiten, of een cdwisselaar met een aparte adapter. Kijk eens op www.autosound24.de, daar vind je meerdere oplossingen die prima werken. Wel allemaal met dezelfde beperking: op je systeem zie je geen ID3 tags, dus geen MP3 informatie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fields
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 jul 2007 12:55

DENSION ICELINK GATEWAY 300 - aan te raden met rns mfd2 ?

Bericht door fields »

Ik kreeg in middels volgende offerte van arc ;

Beste,

U kan dmv volgende module een ipod , mp3 of USB aansluiten op uw radiosysteem http://www.dension.com/icelinkgateway300.php

Deze module kost 269€ en voor de plaatsing mag u rekenen op ongeveer 75€ ( levertermijn 2 weken ) .

--------------
Dit is natuurlijk enkel nog maar een "module"....
Deze is volgens dension compatibel met de rns mfd2 ; betekent dat dat ik bvb een usb stick als cd wisselaar
kan bedienen vanop navigatiesysteem mfd2 ? (met limiet 6x 99 files ?)

Ben ik niet goedkoper af met de originele VW usb/ipod aansluiting ? (als die tenminste achteraf nog in te bouwen is ?)

Ander of beter alternatief ?
Bedankt voor jullie reacties, ik ben nog op zoek naar de beste oplossing om een maximum van mp3's met een maximum van comfort te kunnen benutten...

Ciao & thnx !
Fields
[/img]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

RNS MFD2 DC of DVD kan geen ID3 tags weergeven
Nu niet en nooit niet, daarmee uit!

De goedkoopste oplossing is een aux-in interface waar je je MP3 speler op aansluit. Vanaf €50
De Gateway 100, Connects2 etc.
Alles vanaf de MP3 speler te bedienen, alleen de audio wordt doorgestuurd.

Iets duurder: de Solisto USB connection. Komt op rond de €200. Is vrijwel hetzelfde als de VW USB optie.
Hier kun je elke willekeurige USB stick of HD op aansluiten mits deze niet teveel stroom trekt (Boven de USB norm)
Nadeel: Je ziet niet wat er speelt behalve de tracknummers 1-99 in mappen 1-5. gaat het om keuzemenu dan kun je maximaal 594 nummers opslaan. Alle andere nummers kunnen alleen random worden afgespeeld.

Het gebruik van een niet VW CD wisselaar, ook die MP3 wisselaar van Sony is uitsluitend mogelijk via een extra interface van Connects2. En dan nog geen ID3 tags natuurlijk en slechts CD's 1 t/m 6 te kiezen

De door jou genoemde DVD speler zou best kunnen werken maar niet zonder een dure interface van haast €200 extra en daarnaast nog een interface om de MFD2 vrij te geven tijdens het rijden.

Het kabeltje wat je linkt heeft absoluut niets te maken met weergave van audio. Hiermee sluit je een TV module aan.

Overigens is het buitengewoon storend dat je dubbel post, niet toegestaan volgens het reglement en onnodig verwarrend voor degenen die het onderwerp volgen

Edit Mod: andere posting van 10.25 am waarop Gerritje doelt verwijderd en hier ter info ingeplakt:
fields schreef:Hallo Heren,

ik ben jammergenoeg ook opgezadeld (via de leasing) met een RNS MFD2 en wil hier graag op een comfortabele
manier mp3's kunnen beluisteren...

Gerritje, wat is momenteel de beste oplossing ?

ARC raadt me tevens de gateway 300 aan, maar dan heb ik enkel nog maar de module,
verder beschik ik NIET over een 6cd.... Sony heeft anders een leuk model die mp3 kan weergeven
(maar past dan weer niet in de voorgemonteerde houder)...
EN verder had ik nog positief commentaar gelezen over de Boa DVD toestel (160 euro) die alles kan lezen...

http://www.carhifidirekt.de/catalog/pro ... d-wechsler

via kabeltje (45 euro)
http://www.carhifidirekt.de/catalog/pro ... m-imu-1451

Graag jouw welgekomen opinie aub ?

Groeten
Fields
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fields
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 jul 2007 12:55

Bericht door fields »

Oké, das duidelijk !!

Bedankt voor je nuttig antwoordje.


Groeten
Fields

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Kennelijk zijn de door ons gehanteerde onderschriften niet voor iedereen goed leeabaar of reden om enige terughoudenheid te betrachten.
Hoi Gerritje,

ik zie dat je werkt met een creative zen en geen ipod....
Als ik het je vragen mag, had je hiertoe bepaalde redenen of ...?
Dension Gateway 300is nogal duur (via arc) dus vraag ik me af of de ipod aansluiting werkelijk nodig is ?
MIsschien kan ik met de standaard usb aansluiting ook al veel doen ? (stick ?)

jouw reply ;
"Nadeel: Je ziet niet wat er speelt behalve de tracknummers 1-99 in mappen 1-5. gaat het om keuzemenu dan kun je maximaal 594 nummers opslaan. Alle andere nummers kunnen alleen random worden afgespeeld. "
Wat bedoel je met keuzemenu ? (via ipod?) Zelfde probleem via stick ?
Enige voordeel van ipod is dan de visualisatie v/d titels en de bediening via ipod ?
sorrie dat ik je lastig val, maar je antwoorden zijn dan ook professioneel
Alvast bedankt,
Greetz,
Fields


Ik heb destijds toen ik een MP3 speler wilde, een iRiver met 40Gb gekocht omdat de iPod mij teveel beperkingen had mbt het overzetten, afspelen etc. Bovendien was de kwaliteit van de schermpjes abominabel. Verder was er begin 2004 nog geen iPod adapter voor VW beschikbaar. Wel een aux-in van Blitzsafe en later een Connects2.
Na diefstal van de iRiver heb ik een Creative genomen omdat iRiver inmiddels niet meer werd gevoerd in NL en de mogelijkheden vele malen groter zijn, kwaliteit hoger, en zeer eenvoudig ook als HD te gebruiken voor tekstopslag, grote bestanden, foto's video's etc.
Het aansluiten op een vast systeem in de auto is geen punt met een Connects2 aux-in adapter met werkelijk superieure geluidsoverdracht afhankelijk van de bitrate natuurlijk.

Natuurlijk is de Gateway300 duur, volgens mij wel €200 te duur maar je kunt er veel mee.

Bij alle oplossingen die werken via de USB aansluiting, van Solisto of VW kun je het keuzemenu van de radio of de MFD2 gebruiken en kiezen uit'CD 1 t/m 6 en vervolgens de tracks 1-99 selecteren.
Voor de bediening van de iPod zijn de keuzes maar heel beperkt. Echt selecteren kun je niet. wel een nummer vooruit of herhalen. En uitzetten.
Ondanks mijn eerdere berichten lees ik nu weer over de visualistie van de titels. Ik dacht duidelijk te hebben gemaakt dat je op je scherm bij gebruik van de USB aansluiting niets anders te zien krijgt dan track 1-99 en bij gebruik van de iPod helemaal niets!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ridmaur
Junior Member
Junior Member
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 jun 2007 12:47

Bericht door ridmaur »

Ik heb de ice>Link Gateway300 in combinatie met de MFD 2 navigatie. De bediening van de iPod is op verschillende manieren te configureren. Je kan bijvoorbeeld kiezen voor de iPod UI en dan valt de iPod gewoon zelf te bedienen maar heb je maar beperkte mogelijkheden vanaf je stuur of navigatie unit. Je kan ook kiezen voor iPod Gateway mode: de iPod wordt dan a.h.w. overgenomen en kan je m.b.v. CD1 t/m CD3 kizen voor volgende playlist, artiest of album. Dit staat allemaal beschreven in de bijgevoegde handleiding.

groet,
Rob
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Fijn dat er nu dus een handleiding te raadplegen is.
Maar je zult met me eens zijn dat het enige dat je met de Gateway bereikt is dat je met de paar knoppen op de MFD2 een beetje kunt shuffelen en kiezen. Maar dat je nog steeds niets te zien krijgt van ID3 tags of willekeurig welke andere informatie. En dat je ook USB apparatuur kunt aansluiten.
En dan is €300 een stevige prijs voor een apparaat dat tov een eenvoudige aux-in adapter van €50 weinig meerwaarde biedt. Velen denken dat ook bij VW headunits, die geen teksten weergeven, de Gateway een volledige opening tot de MP3 hemel is en dat is dus niet zo.
Uit de informatie die op de website voorhanden is blijken deze beperkingen allerminst, worden niet duidelijk vermeld of ik moet ergens overheen lezen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ridmaur
Junior Member
Junior Member
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 jun 2007 12:47

Bericht door ridmaur »

Helemaal eens; de bediening is op z'n zachtst gezegd 'clumsy' en daarvan blijkt niets uit de website.
Het enig voordeel van de GW300 t.o.v. iceLink Plus is volgens mij dat je niet gelimiteerd bent aan 5 playlists die worden toegewezen aan CD1 t/m 5. Je kan zoveel playlists maken als je wil; je moet ze alleen wel zien te vinden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik ben dat niet met je eens!
Op het scherm van de MFD2 verschijnen uitsluitend Tracks 1-99 in de CD1 tm CD5 "mappen"
Hoe je het ook wendt of keert, je hebt nooit meer dan 594 keuzes ter beschikking; 99 per CD! En geen playlists.
Daar moet je het mee doen. Kortom, in combinatie met een VW headunit is de Gateway afgezien van de extra USB mogelijkheid net zo waardeloos als de elke willekeurige andere iscelink. We worden wederom voor veel goed geld belazerd! Hoofdschuldige is VW en OEM Blaupunkt voerde slechts een beperkte opdracht uit.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ridmaur
Junior Member
Junior Member
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 jun 2007 12:47

Bericht door ridmaur »

Dat is niet waar! Je hebt helemaal geen CD1 t/m CD5 mappen met de Gateway 300. Lees de gebruiksaanwijzing voordat je zulke stellige uitspraken doet.

Je speelt je iPod af op CD5, en daar keert de interface ook altijd naar terug. Je gebruikt CD1-CD3 om te wisselen van playlist, artiest, album. Dus wil je de volgende playlist spelen op je iPod, dan kies je CD1, en je drukt op Volgend. Je komt in de volgende playlist terecht op je iPod en na een 30-tal seconden keer je automatisch terug in CD5. Of je nu 2 of 40 playlists hebt, maakt niet uit. Wil je een volgende artiest, kiest CD2, klik op Volgend en je komt in de volgende artiest. Het staat duidelijk en met voobeelden beschreven in de handleiding. En het werkt ook nog zo; ik heb het getest met 6 playlists en ik kan ze allen afspelen; ben niet gelimiteerd tot 5 playlists zoals jij aangeeft.

Wat jij beschrijft is de functionaliteit van de iceLink Plus...

groet,
Rob

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Dat het zo zou werken kon ik er niet direct uithalen. Excuses eventueel.
Maar ik begrijp nu dat je maar wat aan moet klooien om naar een artiest te gaan en een playlist te selecteren.
En ondertussen moet je nog steeds op je iPod zelf kijken waar je zit met je keuzes.
Het lijkt me (als ik dit correct interpreteer) minder omslachtig en goedkoper om vanaf de iPod zelf alles te bedienen, dan het gedoe met de knoppen op de radio/MFD2
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fields
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 jul 2007 12:55

Gateway 300 ; bediening Ook mogelijk via USB / MP3 speler ?

Bericht door fields »

Ridmaur,
heb je dezelfde functionaliteit al getest in combinatie met usb stick (6 directories ?) of mp3 speler ?

die kunnen vermoedelijk niet weg met playlistst... (software via de ipod?)

Met een ipod of mp3 speler heb je natuurlijk weer een mooi rammelend toestel & kablering erbij, wat ik net wil vermijden.

Heeft het zin een zware ipod te kopen als je maar 600 nummers kan afspelen ?
Met hoeveel giga stemt dit overeen ? 1 gig ?

Bedankt alvast !!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ridmaur
Junior Member
Junior Member
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 jun 2007 12:47

Bericht door ridmaur »

Nee niet getest met USB disk, maar volgens de handleiding moet dat conform de ipod werken: playlist is folder:

Playlist and Folder control is combined, playlists
are sorted first.
Artist and Album operations are based on scanning
the ID3 tags of the music content. As a result of a
background database building, an index file is
stored on the USB drive which is used next time.
Depending on the capacity of the drive the whole
database building may take some time (~0.5 GB/
minute). During the process you may not have
access to the entire content. On browsing capable
applications an “!” (exclamation mark) indicates
those Menu entries, which may not be complete.
On certain head units this status is not refreshed
automatically, you must enter into a directory and
exit to have it updated.
Files without ID3 tags will be not added to the
database, so you can’t reach them by browsing this
way. Use folder based navigation to search the real
file stucture. Before disconnecting the USB drive,
select another source and wait until its LED goes
off or stops blinking.
Hint: Playlists and folders are sorted in
alphabetical order. Prefix these with numbers to
make them available in a desired sequence (e.g.
1Rock, 2Pop, 3Classic, etc.) This may make content
browsing simpler.


Bij mij zit alles opgesloten in dashboardkast; of ik nou een USB disk aan de USB kabel hang of een iPod aan de iPod kabel maakt geen verschil.
Voordeel voor mij is dat ik met een 80GB iPod altijd mijn gehele muziekverzameling (ik ben een liefhebber) bij me heb (in de auto, op vakantie, op reis voor werk, etc.). Als ik iets nieuws heb sync ik met iTunes en klaar is kees. Met een USB disk moet ik van alles gaan exporteren; opletten op formaten (welke zijn beveiligd, mogen wel worden afgespeeld op een externe disk), etc.
Als je een geringe hoeveelheid muziek hebt is een USB disk wellicht een beter alternatief. En waarschijnlijk ook goedkoper dan een iPod met vergelijkbare schijfruimte.

groet,
Rob

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fields
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 jul 2007 12:55

Bedankt!

Bericht door fields »

Ok, thanx. Ik kan me dus beter een Ipod aanschaffen (maar welk één he...)

Groeten
Fields

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Peter Brouwer
Junior Member
Junior Member
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 jun 2007 17:40

ipod

Bericht door Peter Brouwer »

Hoi, ik ben zelf in bezit van een ipod met dension interface en het werkt PERFECT je kunt hm bedienen via je stuur of direkt op je ipod neem wel de laatste nieuwe firmware van dension dit geeft de album/artiest naam groter weer "helaas" in het scherm van je ipod.
Kwaliteit geluid SUPER! download het programma "eupod" dit geeft een volume uptag aan je ipod.

Groetjes,

Peter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kultprojects
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2007 12:21

Bericht door Kultprojects »

QUOTE A.R.C.
Beste,
U kan dmv volgende module een ipod , mp3 of USB aansluiten op uw radiosysteem http://www.dension.com/icelinkgateway300.php
Deze module kost 269€ en voor de plaatsing mag u rekenen op ongeveer 75€ ( levertermijn 2 weken )

QUOTE Deynos - invoerder
De kosten van de Gateway 300 zijn ongeveer € 160,00 dit is dan exclusief een cradle of dockkabel voor de iPod.

De AV extender kost ongeveer € 35,00.


mooie winstmarge...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Carlothatsme
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2008 12:43

RNS 300 / Dension Gateway

Bericht door Carlothatsme »

Ik ben in het bezit van een RNS 300 en overweeg nu een Dension Gateway 300 aan te schaffen in verband met het aansluiten van mijn I-Pod. In eerste instantie dacht ik dat je de informatie op het scherm van de I-Pod ook te zien zou krijgen op de schermpjes in mijn VW (middenconsole en dashboard). Gezien de eerdere postings in dit forum is het mij niet helemaal duidelijk. Navraag bij de Dension leverancier leverde ook geen duidelijkheid (hij moest dit nog nader onderzoeken).
Is er iemand dir concreet een RNS 300 heeft en hier een I=Pod op heeft kunnen aansluiten welke via het stuur/radio kan worden bediend en waarbij de informatie van het I-Pod scherm ook op de schermen in de VW zichtbaar zijn?

Bedankt alvast voor je reactie.

Groeten,
Carlo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Je hoeft daar niet concreet een RNS300 voor te hebben. Het KAN NIET
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
vwgolf
Senior Member
Berichten: 556
Lid geworden op: 20 feb 2005 11:08

Bericht door vwgolf »

Gerritje schreef:Je hoeft daar niet concreet een RNS300 voor te hebben. Het KAN NIET
Dit kan wel mits je een boardcomputer plus hebt, dus een grote boardcomputer (fis).
Je kunt dan een gateway bestellen met een canbus aansluiting waardoor een informatie van de ipod wordt weergegeven op de boardcomputer. De informatie zal dan nog steeds niet op de radio te zien zijn.
Je kunt dan ook de ipod bedienen via de stuurwiel bediening of de hendel van de boardcomputer.
Let wel op dit werkt alleen bij de laatste modellen auto's zoals de Golf 1K, Touran , Jetta , Golf+, Passat 3C
Eos en Caddy 2k.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
vwgolf
Senior Member
Berichten: 556
Lid geworden op: 20 feb 2005 11:08

Bericht door vwgolf »

Het onderdeelnummer van dension can bus ipod aansluiting is GW15VC1.
Dit is met een 12 pin's stekker.
Mocht ooit iemand dit willen bestellen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Dit is zeker waardevolle aanvulling op eerdere bijdragen.
Maar als ik bij Dension kijk en enige leveranciers zijn er toch nog andere typen ook die hetzelfde kunnen en voor de zelfde VW's zijn bedoeld.
Wat zijn de verschillen tussen de GW15VC1 en de GW15VW1?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
vwgolf
Senior Member
Berichten: 556
Lid geworden op: 20 feb 2005 11:08

Bericht door vwgolf »

Gerritje schreef:Wat zijn de verschillen tussen de GW15VC1 en de GW15VW1?
De GW15VC1 geeft de info weer via de boardcomputer en laat zich bedienen via de boardcomputer.
De GW15VW1 is de gewone gateway 100 zoals die bij de meeste bekend is (laat zich hetzelfde bedienen als een wisselaar via de radio).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TonCoronel
Starting Member
Starting Member
Berichten: 20
Lid geworden op: 09 jan 2008 12:11

Bericht door TonCoronel »

Volgens mij is die canbus versie alleen nog steeds niet leverbaar en zet men er vraagtekens bij of ie ooit wel uitkomt. densions heeft hem nu al 5 maanden uitgesteld

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

http://www.navishop.nl/index.php/manufa ... /2a/page/2
Hier beweert men dat deze vanaf juli 2007 leverbaar is. Hoe recent de website is bijgewerkt laat zich raden als deze info er 8 maanden later nog steeds op staat.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Problemen met mfd2
    door svv1972 » 04 jan 2016 07:17 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 884
  • MFD2 Versie C, Update,dvd
    door jamjam » 04 mei 2016 22:37 » in V.A.G
    Reacties: 3
    Weergaves: 744
  • MFD2 in Fabia 5j 2008
    door joss » 26 apr 2015 20:26 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 508
  • Actieve aub aansluiten RNS MFD2 type B
    door BakkerOnTour » 17 jan 2017 17:07 » in Vaste Blaupunkt systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 1066
  • Vreemde kaart na update MFD2
    door Lolapsycho » 12 okt 2014 19:54 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 459
  • MFD2 herkent 2014 CD's niet
    door Rob Z » 07 sep 2015 17:07 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 565
  • VX Europa V13 werkt niet op RNS2 MFD2
    door peanut » 03 okt 2016 10:36 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 493

Terug naar “V.A.G”