Geruime tijd ben ik op zoek naar een navigatiesysteem om in te bouwen in mij Audi Allroad uit 2001. Ik heb er 1 in handen gehad, maar die bleek niet aan te sluiten op de bekabeling die in mij auto ligt. Ik heb begrepen dat ik een navi-systeem nodig heb die maar cc. 4 maanden geproduceerd is. De productcode daarvan eindigt met een M.
Heeft iemad tips waar ik een geschikt Navi Plus systeem zou kunnen vinden?
Navi Plus voor Audi Allroad 2001
-
- New Member
-
- Average Member
Volgens mij moet zoiets gewoon passen hoor:
http://cgi.ebay.de/Audi-A6-2002-Navi-Pl ... 286.c0.m14
Dat gedeelte van het dashboard is gelijk aan een "gewone" A6 of zit je met de hoogteregeling ?
http://cgi.ebay.de/Audi-A6-2002-Navi-Pl ... 286.c0.m14
Dat gedeelte van het dashboard is gelijk aan een "gewone" A6 of zit je met de hoogteregeling ?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
Re: Navi Plus voor Audi Allroad 2001
Joost, je kunt zowel de RNS-D als RNS-E installeren. Die laatste is het mooist: volledige kleuren DVD-navi voor EU. Vergt wat werk (o.a. snelheidssignaal aansluiten). Neem even contact op met Emielvanham hier op 't forum of met mij als je meer specifieke info wilJoostWSmit schreef:Geruime tijd ben ik op zoek naar een navigatiesysteem om in te bouwen in mij Audi Allroad uit 2001. Ik heb er 1 in handen gehad, maar die bleek niet aan te sluiten op de bekabeling die in mij auto ligt. Ik heb begrepen dat ik een navi-systeem nodig heb die maar cc. 4 maanden geproduceerd is. De productcode daarvan eindigt met een M.
Heeft iemand tips waar ik een geschikt Navi Plus systeem zou kunnen vinden?
Hide post links |
-
- New Member
Bedankt zover voor de tips.
Het klopt dat de behuizing wel gaat passen, er hebben nl. al 2 modellen ingezeten. Het aansluiten op de bekabeling blijkt echter lastig. Een ervaren inbouwer van Audi navi-systemen geeft aan dat ik voor mijn Allroad uit 2001 een systeem het volgende artikelnummer moet hebben:
4B0035192 M of 4B0035192 MX
De andere types kunnen klaarblijkelijk niet worden aangesloten op de bekabeling in de auto.
Het klopt dat de behuizing wel gaat passen, er hebben nl. al 2 modellen ingezeten. Het aansluiten op de bekabeling blijkt echter lastig. Een ervaren inbouwer van Audi navi-systemen geeft aan dat ik voor mijn Allroad uit 2001 een systeem het volgende artikelnummer moet hebben:
De andere types kunnen klaarblijkelijk niet worden aangesloten op de bekabeling in de auto.
Hide post links |
-
- Normal Member
nonsens. Kan altijd. Desnoods de bekabeling aanpassen. Als je specifiekere info wil, mail me dan even op haaggie@gmail.comJoostWSmit schreef:Bedankt zover voor de tips.
Hide post links |
-
- Senior Member
Haaggie heeft gelijk, geen enkel probleem zijn gewoon te krijgen én aan te sluiten!!Haaggie schreef:nonsens. Kan altijd. Desnoods de bekabeling aanpassen. Als je specifiekere info wil, mail me dan even op haaggie@gmail.comJoostWSmit schreef:Bedankt zover voor de tips.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 872
-
-
Weergaves: 866
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2546
-
-
Nieuw navigatie/multimedia systeem voor Audi A3 2.0 TDI (2009)
door Guul » 03 feb 2016 13:19 » in Aankoop advies -
Weergaves: 610
-
-
-
Weergaves: 631
-
-
Weergaves: 586