Ik heb een Solisto Extra (http://www.solisto.de/nl/index.php?page ... ra&lang=nl) besteld en wil deze graag aangesloten hebben op de RCD300 in mijn VW Golf V. Ik durf het niet aan om dit zelf te doen, zeker niet omdat ik het mooi weggewerkt wil hebben onder de armsteun of in het dashboardkastje.
Hebben jullie enig idee hoeveel dit ongeveer zou kosten bij de VW dealer? Zou ik het ergens anders goedkoper, maar toch professioneel in kunnen laten bouwen?
Zelf heb ik nauwelijks verstand van auto's of van wat er allemaal bij komt kijken om dit aan te sluiten en in te bouwen. Ik heb alleen het idee dat mijn VW dealer altijd de hoofdprijs aan arbeidsloon rekent voor dit soort klussen, terwijl dit voor een monteur toch een koud kunstje moet zijn??
Montage Solisto Extra op VW RCD300
-
- New Member
-
- Moderator
Re: Montage Solisto Extra op VW RCD300
Ik denk dat je bij Emiel van Ham van electronic4cars.nl beter en goedkoper uit bent voor de inbouw.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Bedankt voor deze tip! Ik zal eens offertes gaan opvragen. Helaas voor mij zit het bedrijf in Beek en Donk, waardoor ik er ook een aanzienlijk bedrag aan bezine bij op kan tellen
. Ik woon zelf in omgeving Gouda.
![Smile :)](./../images/smilies/icon_smile.gif)
Hide post links |
-
- Normal Member
Maak er dan een gezellig dagje uit van, de omgeving is daar ook mooi.
![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)
Hide post links |