Ik ben op zoek naar een (eventueel 2° handse) MFD2 voor in mijn Touran VW.
Op ebay zie ik er verschillende in de aanbieding soms tegen een prijs van 600 à 700 €.
Heeft er iemand ervaring mee of dit betrouwbare aanbiedingen zijn. Het lijkt mij zo weinig (voor de DVD versie) tov de nieuwprijs. De profielen van de ebay verkoper zien er echter wel betrouwbaar uit. (met uitzondering van die uit China die even zelf een profiel en replys in elkaar heeft gebokst
MFD2 kopen
-
- New Member
-
- Normal Member
Ik zou niet kopen bij Poolse en Litouwse verkopers.
In Duitsland worden in de grensgebieden veel MFD's gestolen en voorzien van een nieuwe code weer op Ebay gezet. De kans dat je gestolen apparatuur koopt is vrij groot. Vraag de verkoper maar eens naar de originele code kaart. Die kunnen ze zelden overhandigen en aangezien een MFD(2) zo van zijn code te ontdoen is, zie je ze dus veel aangeboden staan. Trap niet in de omschrijving Nieuw en zo goed als nieuw. Een gewaarschuwd mens telt voor twee...
In Duitsland worden in de grensgebieden veel MFD's gestolen en voorzien van een nieuwe code weer op Ebay gezet. De kans dat je gestolen apparatuur koopt is vrij groot. Vraag de verkoper maar eens naar de originele code kaart. Die kunnen ze zelden overhandigen en aangezien een MFD(2) zo van zijn code te ontdoen is, zie je ze dus veel aangeboden staan. Trap niet in de omschrijving Nieuw en zo goed als nieuw. Een gewaarschuwd mens telt voor twee...
[b][url]http://www.vagcommunity.com[/url][/b]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Nav 100 1 cd beschadigd ( benelux) hierop hele nieuwe set kopen?
door bassie » 23 apr 2015 15:41 » in Opel -
Reacties: 0
Weergaves: 596
-
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 923
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 542