Iphone 4 en een kufatec fiscon car kit
-
- New Member
Iphone 4 en een kufatec fiscon car kit
Heeft er iemand al ervaring met de samen werking van een Iphone 4 en een kufatec fiscon car kit
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
http://www.kufatec.de/faq/public.pl?Act ... 6&FileID=1
Daaruit lijkt het alsof deze met geen enkele iPhone goed overweg zou kunnen. Niet bellen, geen telefoonboek
Het enige dat je te zien krijgt is de naam van de beller. Verder helemaal niets
Daaruit lijkt het alsof deze met geen enkele iPhone goed overweg zou kunnen. Niet bellen, geen telefoonboek
Het enige dat je te zien krijgt is de naam van de beller. Verder helemaal niets
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- New Member
-
- Senior Member
Ik geloof je onmiddellijk.
Maar ik vraag me wel af waarom Kufatec in haar documentatie zegt dat de mogelijkheden uiterst summier zijn.
Maar ik vraag me wel af waarom Kufatec in haar documentatie zegt dat de mogelijkheden uiterst summier zijn.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
Iphone 3gs werkt met IOS4
Hoi,
Ik heb een Kufatec Fiscon module bij mijn RNS-310 laten inbouwen door Emiel van Electronic4cars.
Ik moet zeggen dat alles zeer goed werkt. Op een RNS-315/510 werkt het zelfs op de navi display. Bij een RNS-310 zul je genoegen moeten nemen met een bediening/display van nummers/naam, telefoonboek op het Multi Functional Display. Je krijgt in dit display een nieuw menu onderdeel erbij genaamd phone. In dit menu kun je alles bedienen.
Ik heb één storend euvel is dat soms ik een telefoonstoring over de boxen krijg als ik aan het bellen ben. Hetzelfde geluid als je een gsm dicht bij een radio houd... Het lijkt erop dat de afscherming of filtering in deze modules iets beter kan. Verder niet heel storend als je de telefoon verder bij de module of bekabeling weg houd.
Mocht er hier voor nog een oplossing zijn dan hoor ik dat graag!!!
Ik heb een Kufatec Fiscon module bij mijn RNS-310 laten inbouwen door Emiel van Electronic4cars.
Ik moet zeggen dat alles zeer goed werkt. Op een RNS-315/510 werkt het zelfs op de navi display. Bij een RNS-310 zul je genoegen moeten nemen met een bediening/display van nummers/naam, telefoonboek op het Multi Functional Display. Je krijgt in dit display een nieuw menu onderdeel erbij genaamd phone. In dit menu kun je alles bedienen.
Ik heb één storend euvel is dat soms ik een telefoonstoring over de boxen krijg als ik aan het bellen ben. Hetzelfde geluid als je een gsm dicht bij een radio houd... Het lijkt erop dat de afscherming of filtering in deze modules iets beter kan. Verder niet heel storend als je de telefoon verder bij de module of bekabeling weg houd.
Mocht er hier voor nog een oplossing zijn dan hoor ik dat graag!!!
Hide post links |
-
- New Member
Re: Iphone 4 en een kufatec fiscon car kit
Ik heb zojuist mijn HTC geruild voor een IPhone4 en ik krijg continu de melding dat er een nieuw telefoonboek gevonden is op mijn Kufatec Fiscon i.c.m. RNS510. Jammer, want werkte perfect met mijn HTC Diamond tot dusver.
In het IPhone menu het 'continu synchroniseren' al uitgezet, maar ook dat helpt niet.
Ik overweeg nu ee dual-SIM, want dan kan ik ook mijn Brodit car-holder behouden, maar blij ben ik er vooralsnog niet mee![Crying or Very sad :cry:](./../images/smilies/icon_cry.gif)
In het IPhone menu het 'continu synchroniseren' al uitgezet, maar ook dat helpt niet.
Ik overweeg nu ee dual-SIM, want dan kan ik ook mijn Brodit car-holder behouden, maar blij ben ik er vooralsnog niet mee
![Crying or Very sad :cry:](./../images/smilies/icon_cry.gif)
Hide post links |
-
- Senior Member
De melding "nieuw telefoonboek beschikbaar" geeft hij deze eenmaal nadat het contact is aangezet en er verbinding is tussen de telefoon en de Fiscon? Of blijft deze melding zichtbaar vanaf het monent dat de telefoon verbonden wordt tot het moment dat de verbinding verbroken wordt? Als je iedere keer als er verbinding gemaakt wordt tussen telefoon en Fiscon de melding krijgt dat er een nieuw telefoonboek beschikbaar, is dit normaal komt vaker voor bij verschillende toestellen. Dit is iets wat per telefoon verschilt, ik persoonlijk stoor mij hier niet aan (melding is binnen een paar seconden weer weg), heb hetzelfde met een Nokia. Mijn vorige Nokia gaf deze melding echter weer niet, alleen als er ook echt iets was veranderd in mijn telefoonboek.
[u][b]www.vasscarelectronics.nl[/b][/u]
Demo auto: Volkswagen Golf V GTI 2.0 TFSI met onder andere:
DVD beeld vrijgeschakeld via laptop, RNS510, Fiscon Basic Plus bluetooth carkit en achteruitrijcamera Golf 6 gemonteerd in een Golf 5 (in VW embleem)
Demo auto: Volkswagen Golf V GTI 2.0 TFSI met onder andere:
DVD beeld vrijgeschakeld via laptop, RNS510, Fiscon Basic Plus bluetooth carkit en achteruitrijcamera Golf 6 gemonteerd in een Golf 5 (in VW embleem)
Hide post links |
-
- Junior Member
Binnenkort komt er een RNS510 in mijn golf V, bouwjaar 2008. Graag wil ik de combinatie met de Iphone 4 (zoals ik het nu heb met mijn Pioneer f900bt) ook realiseren. Ik lees dat er nogal twijfels bestaan over de Kufatec Fiscon module. Is het dan wel aan te raden om dit op deze wijze te doen. Zo nee.. zijn er andere mogelijkheden?
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 408
-
-
Navigatie app voor iphone 5
door anthonybremmel » 20 mar 2015 16:39 » in Overige Smartphone, Tablet, LapTop en PDA navigatie software -
Reacties: 4
Weergaves: 1373
-
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 800