Ik heb al een aantal verschillende topics gevonden, maar de meesten zijn vrij oud, vandaar dus de vraag in een nieuw topic:
Ik zit te denken aan een Golf VI highline met rcd510 (ivm camera, en dus niet de diefstapgevoelige rns510). Wil mijn iPhone4 kunnen gebruiken als handsfree + afspelen van muziek tegelijkertijd, en als het even kan ook nog eens navigeren met TomTom of Navigon voor de iPhone.. Wat is de ideale setup, ook rekening houdend met bijtelling etc..
Ik zit gebonden aan Athlon en heb de dealer zelf niet voor het kiezen. Ik kan echter wel dealeraccesoires bestellen, Athlon zorgt dan voor montage via de door hun geselecteerde dealer.
Wie-o-wie helpt me uit de brand?
Pros en Cons tussen RCD510 en RNS510 zijn ook welkom. Nadeel is alleen dat de prijs van de RNS510 erg hoog is en een TomTom app met 99 euro en gratis kaartupdates een stuk gunstiger is..
Golf VI rcd510 en iPhone
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: Golf VI rcd510 en iPhone
Dit is een navigatie help site en daar horen radio's en iPhones eigenlijk niet thuis
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Daar heb je wel een punt, maar gezien de RCD en RNS in interfacing identiek zijn hoopte ik hier toch tips te kunnen krijgen. Wellicht ook voor toekomstige nieuwsgierigen, maar dan icm met de RNS..
Hide post links |
-
- New Member
Is er niemand die me hiermee kan helpen?
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Navigatie app voor iphone 5
door anthonybremmel » 20 mar 2015 16:39 » in Overige Smartphone, Tablet, LapTop en PDA navigatie software -
Reacties: 4
Weergaves: 1373
-
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 800
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 587
-