Hey,
Ik heb mij vorige week een rns510 gekocht en deze ingebouwd in een Skoda Fabia Combi uit 2006.
Alles werkt correct na enkele problemen met het onthouden van zijn geheugen (dit waren dan juist 2 draden omwisselen)
Maar nu bots ik op een ander probleem mijn gps antenne hangt volledig bovenaan mijn vooruit, Maar deze krijgt geen ontvangst zoekt wel maar vind max 1-3 satellieten met zeer matige ontvangst, Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Mvg Jens
Geen gps ontvangst
-
- New Member
-
- Moderator
Re: Geen gps ontvangst
Hang je antenne iets lager, te dicht op het 'frame' van je ruit werkt verstorend.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Re: Geen gps ontvangst
Hey,
Bedankt voor de reactie, dit was al beter maar nog niet wat het moest zijn, heb deze dan aan mijn dasbhoard bevestigd en zo werkt het perfect 10/11 sattelieten ontvangst, Had altijd horen zeggen hoe hoger aan de ruit hoe beter maar dit klopt dan toch nog niet helemaal,
PS: Prettig nieuw jaar iedereen!
Mvg Jens
Bedankt voor de reactie, dit was al beter maar nog niet wat het moest zijn, heb deze dan aan mijn dasbhoard bevestigd en zo werkt het perfect 10/11 sattelieten ontvangst, Had altijd horen zeggen hoe hoger aan de ruit hoe beter maar dit klopt dan toch nog niet helemaal,
PS: Prettig nieuw jaar iedereen!
Mvg Jens
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-