JW schreef:Hoe dan ook, ik zou liever een goed vast ingebouwd systeem nemen dan de 510 in z'n huidige vorm, hoezeer die technisch ook superieur is.
Technisch superieur? Dat ben ik niet geheel met je eens.
Het is een duur systeem wat feitelijk alleen maar goed navigeert, de rest moet je er voor veel geld nog eens bijkopen, het enige wat wel gratis is is diefstalgevoeligheid vanwege de 4 schroefjes, maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat elke willekeurig achteraf ingebouwd systeem ook door diezelfde schroefjes los te halen verwijderd kan worden, echter zijn er wel systemen die nog een extra beveiliging hebben, dat heeft de RNS510 niet.
Bovendien hoor ik nogal wat over storingen van de RNS510 en toestellen die vervangen moeten worden. Dus zo zaligmakend is het systeem niet.
Nog een leuke, in het buitenland is al enige tijd een nieuwe update beschikbaar die wat problemen oplost, maar in NL nog niet beschikbaar omdat er nog wat oude update software is die eerst verkocht moet worden (heb ik van horen zeggen hoor).
Een ingebouwde Tomtom in een Renault oid zou ik iedereen afraden, oa vanwege de eerder genoemde nadelen, oa tav het defect raken van het toestel, wat moet je dan?