Diversity

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
stock
New Member
New Member

Diversity

Bericht door stock »

ik ben mijn audi A6 2002 aan het ombouwen van een Symphony 2 naar navi+.
Heb natuurlijk flink wat gezocht op internet. maar ik blijf met vragen zitten:

-Zowel op de Navi+ als de symphony zit een diversity antenne. Wat doet zo'n antenne nou eigenlijk
-De navi heeft een gala signaal nodig. In het ene artikel lees ik dat dit signaal via de CAN bus loopt. in het andere artikel lees ik dat je hiervoor een signaal moet aftappen achter het instrumenten paneel (ene artikel zegt groene connector, andere zegt blauwe connector) Hoe zit dat nu eigenlijk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Diversity antenne ingang is bestemd voor het systeem met 2 antennes en ook 2 FM-tuners die beide steeds de band afzoeken naar het sterkste signaal van de huidige zender. Er wordt continue gescand zodat onmiddellijk automatisch wordt overgeschakeld als het signaal even minder wordt. Je hebt dus absoluut ook 2 antennes nodig in je auto.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dizzy_NL
Average Member
Average Member

Bericht door Dizzy_NL »

yep

en voor de aansluiting van GALA ( of te wel je pulse) moet je opzoek naar de juiste ansluitwaarden . Ik weet dat audi voor de A2 A3 én a4 de tachosignalen steeds veranderd heeft in de laatste jaren. Dus wordt het lastig om de juiste 1-2-3 te benoemen.
Ik raad je aan boven aan deze pagina pulsesignalen aan te klikken en een van de duiste paginas te bezoeken....daar heb je een hoop juiste inbouwgegevens op bouwjaar van de auto

sterkte

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”