Overigens heb ik vorige week de verzie 2014/2015 gedownload en geïnstalleerd.
![Sniff :crybaby:](./../images/smilies/crybaby2.gif)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Nb. Ik ben overigens nog in afwachting van de reactie van VWNaar aanleiding van de problemen met de discover media (af en toe niet te bedienen, af en toe problemen met bluetooth, een keer volledige uitval) afspraak met garage gemaakt. Er bleken ook een paar "acties open te staan"...verwisselen olie van de versnellingsbak (??), update software handrem (??) en update software motormanagement (??)... Waarom je daar zelf voor moet bellen weet ik niet.
Gisteren in garage geweest, nog geen nieuwe software voor de "media" gekregen, men is nog in overleg met VW.
Wel ben ik op duitse fora wat wijzer geworden over hardware en software. Mijn golf (jan.2013) heeft hardware media 038, latere modellen hebben blijkbaar hardware 039 en 040.
Op 038 is bij levering software 0130 gezet en volgens het Duits forum is er inmiddels 0421(zie http://www.motor-talk.de/forum/g7-disco ... tml?page=1). De bijgevoegde foto is van het Duitse forum.
Dus voor mij nog even afwachten wat het overleg met VW oplevert, misschien is het een hardware probleem maar ik zal in elk geval aandringen op een software upgrade.
BIJLAGEN
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Schijnbaar denkt men,dat er geen foute reisdoelen bestaan.ckWeb schreef:Het grootste probleem is dat het niet mogelijk schijnt te zijn om een foutief aangemaakt reisdoel te wissen.
http://issuu.com/volkswagennl/docs/comp ... 89/8800874Hoe sla ik een reisdoel bij de Favorieten? Er staat niets over in de handleiding.
Zie je de zijweg dan wel in het beeld van het toestel?Laatst zag het systeem bij een driewegkruising met verkeerslichten de zijweg niet.
Hide post links |
Hide post links |