Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik ben van plan een CD wisselaar in m'n Touran te zetten, omdat ik het vrij belachelijk vind dat ik moet kiezen tussen navigatie opzetten of een cd'tje spelen. Wat zijn de mogelijkheden? Welke soorten/merken zijn prijs/kwaliteit goed en zijn compatibel met dit systeem?
Kan bijvoorbeeld een lader als deze worden aangesloten:
Welkom op ons forum.
Om meteen met de deur in huis te vallen: Koop geen wisselaar! Mijn menig is dat het weggegooid geld is.
Hoewel geweldig betrouwbaar tegenwoordig, past feitelijk alleen een echte originele VW wisselaar in de middenarmleuning, maar daarvoor ben je dan wel dat vak kwijt en een hoop geld aan wisselaar plus de benodigde speciale kabel. Maar het blijft mechanisch, heeft veel onderdelen is beperkt tot 6 CD's en gaat eens kapot.
Voor hetzelfde of minder geld koop je een Ipod adapter of MP3 interface. Iedereen heeft tegenwoordig wel een MP3 speler rondslingeren. En dat je geen titels te zien krijgt op de RNS doet niet ter zake want met de wisselaar krijg je ook alleen de CD en tracknummers te zien.
Ik gebruik zelf een aux-in adapter van Connects2 om mijn Creative Zen af te spelen en dat gaat perfect. Van Dension zijn er de bekende Icelink, Icelink Plus en de Gateway 300/400 die alles mogelijk maken.
En van Solisto is er de usb adapter waarmee je met een USB stick je MP3 files kunt afspelen.
Deze adapters zijn allemaal gemakkelijk zelf te monteren als je het aandurft om de rand rondom de RNS weg te trekken tenminste, terwijl voor het netjes monteren van de wisselaar een flink deel van de middenconsole verwijderd moet worden, te doen maar bewerkelijk.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
bever schreef:Bestaat er ook iets om een iPod aan te sluiten?
Als je even verder kijkt dan je neus lang is zie je dat Icelink bestemd is voor een iPod
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Zoiets ja, maar ik zou er voor terugschrikken om een nieuw product bij opbod te kopen in de VS
kijk eens bij een belgische internetshop of www.navisys.de
Er zijn vast wel betere adressen dan in de VS, ook gezien evt service.
Ze zijn zo beroerd en onbetrouwbaar dat ook VW er mee gestopt is.
Nog afgezien van die afgrijselijke aankondigingen!
Ik heb een probleem bij het installeren van een navigatie 1T0 035 194C in een Fabia 2 5j van 2008.
Zou deze wagen niet uitgerust zijn met Can Bus of alleen voor het motorgedeelte?
De navigatie krijgt waarschijnlijk het tacho signaal niet door.
Er...
ik beschik over een ingebouwde navigatiesysteem MFD2 Volgens mij versie C. De grote knoppen links en rechts hebben een chrome randje rondom. En de navigatie speelt ook audio cd;s af. Dvd speelt die niet af
Onlangs heb ik een VW Touran uit 2006 aangeschaft met een RNS MFD2 type B versie. Ik heb een actieve aub (Axton AB20a) welke ik er op aan wil sluiten. Mijn vragen:
Zit er een line-out op de navigatie waarop deze is aan te sluiten?
Zo nee, dan...
Seat Toledo (2005) gekocht in januari 2010, met MFD2-navigatiesysteem. Was geleverd met kopie-CD Benelux 2005.
Begin 2010 via Marktplaats complete set CD's (2009/2010) gekocht voor heel Europa. Geen probleem.
Ik heb gisteren me bmw 335i coupe bi turbo uit 2007 opgehaald met werkende wisselaar maar lijkt of er geen stroom op zit hij deed het wel maar krijg zelfs me wisselaar er niet uit via onboard menu entertainment geeft ie wel aan bezig met laden maar...
door michelbrand1976 » 10 mei 2016 23:32 » in V.A.G
Goedendag,
Ik heb in 2014 mijn RNS300 laten vervangen door een RNS510 (in mijn Passat van eind 2008). Meteen vanaf het begin werkte de stuurwiel-bediening niet goed en ben ik nog een keer bij de firma (Track Motion Apeldoorn) terug geweest. Nu kan...