Sinds kort eigenaar van een Touran 2005 (ex DLD) waarin een radio - navigatie zit.
In de vele stukken die ik op dit forum heb gelezen, heb ik mijn antwoord (nog) niet kunnen vinden.
Ik weet niet wat voor een ik heb, en weet dus ook niet of dat ik een DVD van Europa moet aanschaffen, ofdat ik verschillende lande als CD moet aanschaffen.
Het art nr is 1T0035194C
Edit Mod 23.03 pm: Dubbelposting gewist, zie Reglement
CD of DVD
-
- New Member
-
- Senior Member
Vanaf 03/05 is de navigatie een MFD2 DVD systeem
Als het een CD systeem is wordt er om een CD gevraagd als deze nog niet in het apparaat aanwezig is.
Het artikelnummer 1T0035194C duidt op een DX CD systeem
En haal onmiddellijk die ander dubbelpost van je weg. Dat is niet toegestaan volgens het door jou waarschijnlijk niet gelezen reglement
Als het een CD systeem is wordt er om een CD gevraagd als deze nog niet in het apparaat aanwezig is.
Het artikelnummer 1T0035194C duidt op een DX CD systeem
En haal onmiddellijk die ander dubbelpost van je weg. Dat is niet toegestaan volgens het door jou waarschijnlijk niet gelezen reglement
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Ok, voor mij ook nieuw, in een forum communiceren.
Is er bij iemand bekend, of dat er een europa CD is, en zoja, welk artikelnummer en/of waar ik deze voordelig kan aanschaffen.
Is er bij iemand bekend, of dat er een europa CD is, en zoja, welk artikelnummer en/of waar ik deze voordelig kan aanschaffen.
Hide post links |
-
- Senior Member
Ik heb je al antwoord gegeven. Aan de hand van het typenummer is het een CD systeem dat overigens niet in jouw Touran thuis hoort. Daar heeft voorzover ik weet een DVD systeem ingezeten en is misschien vanwege de export gewisseld.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
Klopt niet helemaal. Ik ben bij de VW dealer geweest en deze hebben op Chasisnr gekeken.
Hier rolt dan een lijst uit met alle gegevens van de wagen ex fabriek. Dit klopt 1 op 1 met wat er in en op zit.
Maar nogmaals, is er een cd europa te krijgen?
Hier rolt dan een lijst uit met alle gegevens van de wagen ex fabriek. Dit klopt 1 op 1 met wat er in en op zit.
Maar nogmaals, is er een cd europa te krijgen?
Hide post links |
-
- Senior Member
Nee, uiteraard niet.
Er past maar net één land op een CD en je hebt er 11 nodig voor heel Europa x € 149
Tel uit je winst
Er past maar net één land op een CD en je hebt er 11 nodig voor heel Europa x € 149
Tel uit je winst
Hide post links |