Ik heb sinds kort een iPod en ik wil deze graag aansluiten op mijn MFD navigatie systeem dat ingebouwd in een Volkswagen T4.
In deze T4 zit al een vooraansluiting onderin om geel + Rood en Wit aan te sluiten. Nu vind ik dit een beetje onhandig om hem elkaar keer die 2 kabels aan te sluiten, Ik wil dus eigenlijk mijn 2 tulpen stekkers vast achterin in het navigatiesysteem inbouwen en dat ik alleen het 3,5 mm er hoef te stoppen.
Als ik op dit moment in het display kijk dan zie ik dat er 2 av aansluiten heb maar ik kan die andere niet vinden en hoe moet ik deze dan aansluiten. Hoe moet ik mijn navigatiesysteem naar voren trekken.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Aux-in mooi aansluiten op MFD navigatie
-
- New Member
-
- Senior Member
Je kunt de MFD naar voren trekken met 4 speciale haken die je bijv bij de dealer kunt halen.
Je hebt dacht ik 2 aux ingangen voor AV en audio. Degene die jij hier beschrijft met Rood wit en geel is om een DVD speler aan te sluiten. Maar je kunt deze ook gebruiken voor audio. Koop een verloopsnoertje van 2 x tulp naar 3.5 mm stereo-female en je bent klaar.
Je hebt dacht ik 2 aux ingangen voor AV en audio. Degene die jij hier beschrijft met Rood wit en geel is om een DVD speler aan te sluiten. Maar je kunt deze ook gebruiken voor audio. Koop een verloopsnoertje van 2 x tulp naar 3.5 mm stereo-female en je bent klaar.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Dus eigenlijk is het een kwestie van 4 haken halen systeem naar voren trekken en dan het 2x tulp naar 3,5 mm aansluiten op de achterkant ben ik klaar.
Hide post links |
-
- Senior Member
Nee je hoeft de unit niet naar voren te trekken want je zegt immers dat er al een aansluiting is met 3 x tulp. Daarin steek je het verloopsnoertje
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-