auto ziet nieuwe RNS 510 niet

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
DJ41
Starting Member
Starting Member

auto ziet nieuwe RNS 510 niet

Bericht door DJ41 »

Nadat mijn RNS 510 verleden week is gejat, is er inmiddels een nieuwe ingezet door het schadeherstelbedrijf. Vandaag was hij klaar en ik ben mijn auto op gaan halen.

Nu kreeg ik meteen een melding dat er een airbag error was, zodra ik het contact aanzette. Dus ik even nagevraagd bij het herstelbedrijf. Ik ben met een monteur naar een SEAT garage aan de overkant van de weg geweest en daar hebben ze de auto uitgelezen. Het schijnt dat de airbag een error gaf, omdat de stroom eraf was geweest voor het alarm klasse 3 in te bouwen. Hij heeft de error gereset. Hij (monteur SEAT) vertelde me erbij dat hij ook kon zien dat de auto de RNS nog niet herkende, maar dat hij wel functioneerde. Dit zou ik bij de eerstvolgende beurt moeten melden aan de VW dealer.

Nu reed ik terug naar huis en zag ik tot mijn grote verdriet dat de RNS 510 inderdaad helemaal niet kan communiceren met de boordcomputer. Ik krijg geen gegevens van de navigatie of de radio/CD op mijn boordcomputer, park distance control doet het niet op de boordcomputer, op het stuur werkt alleen de volume omhoog en de volume omlaag. :x

Uiteraard heb ik ze meteen gebeld toen ik thuis kwam en morgen krijg ik even contact met degene die het systeem heeft ingbouwd. Nu is mijn vraag, moet ik hiervoor weer naar een VW dealer? Ik heb geen zin om weer een keer terug te rijden en dat die monteur er dan pas achter komt dat het alleen door een VW dealer kan worden gefixt en dat ik de auto dan weer daar moet laten of NOG een keer terug moet komen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »