Advertentie MP

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
CARZ
New Member
New Member

Advertentie MP

Bericht door CARZ »

Ik kwam dit systeem tegen op MP, de verkoper geeft het VW nummer: 1K0 035 198B. Volgens mij is dit toch het nummer van de MFD2? Heb trouwens ook nog nooit iemand gezien met dit systeem, zal zijn redenen wel hebben

http://link.marktplaats.nl/164742955

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

1K0 035 198B is het codenummer van een MFD2 DVD systeem versie B, dus met Audio CD weergave
Het aangebosden en beschreven systeem heeft in ieder geval aan de beschrijving te oordelen, niets met dit typenummer te maken.
Desalniettemin zijn de plaatjes duidelijk en laten een apparaat zien dat zo in de aangegeven VW's lijkt te passen.
Ik ben deze typen eerder tegengekomen als navigatie voor de Japanse markt en daar kwamen ze van Aisin die ook de RNS-E van Audi maakt. Die zien er wel iets anders uit maar vertonen wel gelijkenis

Let op!
De 3 fotootje op MP tonen 3 verschillende toestellen. De eerste lijkt op "mijn" plaatjes, de andere twee in de verste verte niet. Er is dus een kans dat je hiermee al wordt getild!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Gerritje schreef:1K0 035 198B is het codenummer van een MFD2 DVD systeem versie B, dus met Audio CD weergave
Het aangeboden en beschreven systeem heeft in ieder geval aan de beschrijving te oordelen, niets met dit typenummer te maken.
Desalniettemin zijn de plaatjes duidelijk en laten een apparaat zien dat zo in de aangegeven VW's lijkt te passen.
Ik ben deze typen eerder tegengekomen als navigatie voor de Japanse markt en daar kwamen ze van Aisin die ook de RNS-E van Audi maakt. Die zien er wel iets anders uit maar vertonen wel gelijkenis
Dan is de tekst in de MP-Ad, wellicht onbedoeld wel treffend:
.......
Verkeerd in perfecte staat.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Gerritje schreef:1K0 035 198B is het codenummer van een MFD2 DVD systeem versie B, dus met Audio CD weergave
Het aangebosden en beschreven systeem heeft in ieder geval aan de beschrijving te oordelen, niets met dit typenummer te maken.

Let op!
De 3 fotootjes op MP tonen 3 verschillende toestellen. De eerste lijkt op "mijn" plaatjes, de andere twee in de verste verte niet. Er is dus een kans dat je hiermee al wordt getild!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”